Af en toe een zware donder in de verte.
Maar ik prijs me gelukkig dat we niet de bui die boven belgie is losgebarsten , hier niet hebben gehad.
Hou van noodweer, maar niet zo extreem......zoveel schade.
Sterkte voor de mensen daar.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
idd wat een mooie foto"s zeg
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 21:53 uur, door Marga
Ik ben er ook weer, hele dag buiten geweest met vrienden... En een stel fietsen. Erg gezellig enme de hele dag niet met het weer beziug gehouden behalve genieten. Net wat vage rommels gehoord toen ik thuis kwam maar nu ik kijk lijkt die bui even opgehouden.
Ik zie wel, na vandaag is lekker buiten zitten zonder dat er wat aan gaat komen ook een aanlokkelijk vooruiticht, teveel gedronken om met de auto op pad te gaan en thuis zie ik niets van onweer, woon tussen de bomen.
Ik ben hier echt door het oog van de naald gekropen, zie op Facebook foto's van vrienden die hier nog geen kilometer vandaan wonen waar er golfballen zijn gevallen. Hier was het gelukkig maar 13mm/m² regen. Bliksem heb ik hier nauwelijks gezien, het was niet donker genoeg. Het was dus niet zo erg dat ik mijn webcam niet aan de praat kreeg, het was toch niet de moeite om te streamen.
Prachtig trouwens die foto's van de wolken.
Het lijkt wel of België vandaag de rol van cellenmachine overnam van de Gironde...
Ik wens iedereen die schade heeft veel sterkte toe... | Gewijzigd: 7 juni 2014, 22:20 uur, door Anseriform
denk zelf een wallcloud te hebben gespot boven Brussel (iemand die kan bevestigen)
die hagel op de voetbal WAT WAS DAT
iemand op Facebook heeft het over hem gehad en heeft schade aan een afdak :/
ik zelf heb :
- HEEL VEEK bliksem gezien
- constante donder gehoord
- even felle wind
- even felle regen gehad
samengevat --> heerlijk verfrissend onweer zonder schade te lijden, en het was niet echt verwacht
En hij zakt daarbij ook nog eens in..... Ik denk zelf dat ie nog verder weg gaat, meer richting eindhoven of oostelijker. Kan nog wel wat ontstaan maar of dat nog zo groot zal worden, temperatuur koelt flink af en andere nuttige waardes lopen ook wel terug
Hier heeft het een paar uur terug even geregend, maar daar is het bij gebleven. Als ik de berichten moet geloven, dan kan er vannacht ook hier nog het e.e.a. gaan gebeuren, ik wacht af, en als het los gaat, dan zijn de stekkers er rap uit en liggen de batterijen klaar tesamen met mijn opgeladen telefoon.
Gaat dus een onrustige nacht worden voor mij als het daadwerkelijk los gaat....