Serieuze knallen hier..... gaat er goed hard aan toe.
Maar gaat net ten oosten aan Goes voorbij heb ik de indruk.
Onder de tent genieten van regen en heerlijke donders.
BRING IT ON !! | Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:31 uur, door mrijkhals
Heb de hoop nog lang niet opgegeven want dankzij buienradar 24 uur radar hou ik hoop voor Friesland
Ding activeerd steeds weer..
Ik denk dat deze Supercell niet leuk meer is voor de mensen die eronder zitten, zulke hagel is echt niet tof
Ik zie geen gevaarlijk weer alarm van het KNMI, dus het zal wel meevallen.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Nog wel mooie donder activiteit heerlijk, maar je kan het op de radar beelden zien.
En geen gevaar van KNMI, daar zou ik niet altijd van uit gaan wat hun voorspellen. Iedereen kan er naast zitten immers.
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:34 uur, door Marga
ja lap,en die bui bij brussel komt naar me toe, maar ja,men oogst wat men zaait,als je er op hoopt
Is inderdaad heel vervelend voor die mensen maar ik PERSOONLIJK hecht geen waarde aan spullen.
Betekend dus NIET dat ik het NIET vreselijk vind voor andere,
Ik kick gewoon op extreem en extremer. | Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:38 uur, door Marga
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:38 uur, door Marga
Ach, hier in Friesland komt het (bijna) niet voor, in ieder geval een stuk minder als in België, maar zo extreem hoeft van mij ook niet. heb zelf een aantal dakramen en een splinternieuwe caravan
Citaat van GateKeeper, zaterdag 7 juni 2014, 20:30 uur Ik zie geen gevaarlijk weer alarm van het KNMI, dus het zal wel meevallen.
Ja, maar ik denk dat ze bij het KNMI alles wel goede gaten houden en zeker wel overleggen over deze (extreme) buien
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:35 uur, door Marga
| Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:38 uur, door Marga
Ik kick gewoon op extreem en extremer.
Kan ik inkomen.. Ik ook, en Supercells zijn ook vet om te zien, maar dit laat wel zien hoeveel ellende ze kunnen veroorzaken, en dit was alleen nog maar door de hagel.
En je zal zo'n steen op je bakkes krijgen. | Gewijzigd: 7 juni 2014, 20:38 uur, door Marga