HET GROTE ONWEER KLETS- & KLAAGTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent onweer, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner Donders & Bliksems. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes.
Alle weersite's althans zeggen geen onweer, wel veel regen.
(Of is dit niet de juiste topic om dit te vragen).
Dan start ik meteen maar met klagen want zit tot half 6 op kantoor vandaag!
Licht Onweer: 1
Matig Onweer: 3
Zwaar Onweer: 0
en dan heb je het wel gehad! zoooooooo! dat lucht op!
En bovendien zijn er vanaf volgende week donderdag weer genoeg kansjes.
Wel is het hier vandaag grijs en druilerig weer en morgen waarschijnlijk nog wat meer regen, maar ja, de natuur heeft de regen op het moment hard nodig.
nog paar dagjes en dan begind uh de zomer.de zomer begind met vette temps met jawel maar 16 graden!!!! zal mij benieuwen wat daarvan terecht komt.
de wind komt ALWEER uit noord tot oost en noord komt nou bepald geen warm weer.laat staan goede onweers condities.
er was iemand die de windroos een tijdje geleden plakte hier wat betreft die N stroming waar wij elke keer mee temaken krijgen na pak weg een handvol met moeiten warme dagen.wie plakte toen die windroos met weinig N wind???? het lijkt een beetje de hele lente te domineren.hoop juni beter onweer brengd en zo hopen velen denk ik.klaaaaaaaaaaaaaaagggg whahaha.
nog paar dagjes en dan begind uh de zomer.de zomer begind met vette temps met jawel maar 16 graden!!!! zal mij benieuwen wat daarvan terecht komt.
de wind komt ALWEER uit noord tot oost en noord komt nou bepald geen warm weer.laat staan goede onweers condities.
er was iemand die de windroos een tijdje geleden plakte hier wat betreft die N stroming waar wij elke keer mee temaken krijgen na pak weg een handvol met moeiten warme dagen.wie plakte toen die windroos met weinig N wind???? het lijkt een beetje de hele lente te domineren.hoop juni beter onweer brengd en zo hopen velen denk ik.klaaaaaaaaaaaaaaagggg whahaha. Dan moet je dringend het weerbericht eens bekijken en kijk even naar wat er vanaf donderdag op de kaarten staat...
Ik had de 14 daagse gelezen op de radar voor deze omgeving.ik zie vrijdag 22 graden(de enigte dag) zaterdag onweer en daarna voortzeting van 16 graden en niets anders dan N wind??
edit svenne: vorige citaat verwijderd | Gewijzigd: 22 mei 2016, 20:55 uur, door Sven
Lees dan al maar even het algemene topic door, vanaf donderdag mooie onweerskansen (sommige modellen gaan vrij fors) en dat tot en met maandag.
Maar is LT natuurlijk, net zoals je 16 graden...
Zowiezo zou ik tot 7 dagen vooruit kijken, daarna wordt de onzekerheid simpelweg te groot.