dus kan na weekend ook blijven hangen is ja nog dik 7 dagen verder dus kan altijd nog weer de koudere kant op gaan
kijk naar de pluim,van mij mag de control uitkomen!!! | Gewijzigd: 19 december 2012, 12:49 uur, door Jenss
De run van gisteren zag er ook super uit en moet je nu zien we gaan eerder de lente in na het weekend en 10 dagen vooruit ?
Het winterweer van dit weekend voor het noorden werd ook pas 3 a 5 dagen opvoorhand opgemerkt. Ik wil maar zeggen die 10 dagen vooruit is nog véél te voorbarig. Het kan evengoed gaan sneeuwen over 10 dagen. Het weerbeeld is erg wisselvallig nu. | Gewijzigd: 19 december 2012, 16:25 uur, door Marga
ja ik vind dat hij wel heel negatief is,als er warm weer staat op lange termijn neemt hij aan dat het warm wordt maar als er kou op lange termijn staat zegt hij dat het te lang vooruit is | Gewijzigd: 19 december 2012, 16:26 uur, door Marga
De komende dagen -vooral donderdag en tijdens het weekend- wordt er in heel Vlaanderen neerslag verwacht. De voorspelde neerslaghoeveelheden zijn echter nog onzeker. De huidige resultaten van de voorspellingsystemen geven aan dat er geen kritieke overstromingen verwacht worden. Indien de voorspellingen zouden wijzigen dan wordt dit via deze weg gecommuniceerd.
Gepost door Jan Pauwels op 19/12/2012 8:20:16
Bron: overstromingsvoorspeller | Gewijzigd: 19 december 2012, 12:58 uur, door Bart Standaert
Een Belg die een noordeling gaat vetalen, als dat maar goed gaat
| Gewijzigd: 19 december 2012, 16:31 uur, door Marga
dat is de oper,de pluim voor de kempen is ook niet slecht,twee dagen vorst en misschien langer http://www.weerplaza.nl/15daagseverwachting/?type=gens_pluim&element=&r=DeKempen
| Gewijzigd: 19 december 2012, 16:32 uur, door Marga
treft daar het oostelijke zuid oostelijke deel ook wat van de een geeft sneeuw weer de ander niet kom er niet echt uit
http://www.yr.no/kart/#lat=53.21917&lon=6.56667&zoom=6&laga=nedb%C3%B8rskyer&proj=3575
Na het weekend lijkt me nogsteeds koffiedik kijken, het verandert allemaal zo snel weer, we zullen het gewoon moeten afwachten Maar spannend wordt het zeker!
Heerlijk dit, heb er zin in!
Waar kan ik tekenen?
dan moet er( op hoogte) nog wel wat veranderen anders kunnen deze provincies gewoon op regen rekenen..
| Gewijzigd: 19 december 2012, 15:10 uur, door pressna