Nu dacht ik weet je wat; ik open een nieuw fototopic voor mezelf, om daar mijn mooiste foto's van 2012 op te delen..want ik wil mijn foto's graag laten zien
Hieronder dus een begin, en er zal zeker meer volgen!
Deze foto is gemaakt op 20-12-2011 rond 2 uur in de middag, deze is weliswaar van 2011, maar wilde ik toch graag delen. Ik vind het altijd heel erg mooi om wolken(formaties) te fotograferen, ook als het bijv regent, omdat er dan heel veel dynamiek in de lucht is
Deze is gemaakt op 05-01-2012 rond 12 uur, de verlichting van de zon is echt schitterend. Ik heb een vrij ''goedkope'' camera, maar vind dat ik er af en toe hele mooie platen mee kan schieten
Deze is gemaakt op 06-01-2012, een dag later rond kwart over 3. Een schitterend aambeeld!
Deze foto is ook gemaakt op 06-01-2012 rond 4 uur, aan het einde van de dag
Deze foto is vandaag(06-03-2012) gemaakt. Je ziet duidelijk hoe de zon probeert door te breken, maar niet achter de dikke bewolking uit komt
De volgende foto's zijn gemaakt op 12-02-2012. Reed op dat moment op de snelweg, en er kwam een rode pit over. Destijds duidelijk zichtbaar op de radar
Van de volgende foto's heb ik helaas niet de exacte data, maar ik ga uit van 18-12-2011(weer 2011 sorry )
Radar liet op dat moment pittige (hagel)buien zien. En wat doe ik dan..Juist > Hagel chasen
Volgende foto's zijn gemaakt, toen ik achter een depressie aan ging (met occlusiefront)
De volgende foto's zijn gemaakt tijdens de Zuidwesterstorm op 03-01-2012
Heb toen de avond van te voren, met een andere chaser heel toevallig afgesproken om elkaar ergens te meeten
Daarna hebben we een totale chase van 500km achter de rug gehad
En deze dag werd afgesloten met deze schitterende plaat!
Dat was het tot zover, maar zeker tot heel snel!