luchtv: 77%
dauwp: 17,6
toch vrij drukkend buiten en ik zie een donkere wolkenband op komst (= wss die buienlijn)
ik vind het hier nog benauwder geworden dan vanmorgen hoor vooral door die regen van net nu dat weer met een graad of 21 gaat verdampen, en de lucht was al vochtig, heb ik het alleen maar benauwder gekregen..
Lol, mss lokale verschillen
Voor een groot deel van het land zal het geen spectakel meer worden.
Zeker voor het westen (wel enkele (regen)buienontwikkelingen nog in het kanaal voor misschien het noordwesten), vanaf de provincie brabant en dan noordoost zie ik nog wel mogelijkheden (hoge temperaturen)
Ook omdat de wind nu echt een westelijke richting heeft gekozen zal het westen niets bijzonders krijgen en geen opwarming van de zon meer dat bij deze situatie cruciaal lijkt voor mij.
Convergentielijnen (winddraaingen) en ons landje gaan naar mijn idee niet vaak samen.
De zomer is nog jong we houden hoop.
(afbeelding bron knmi)
Verder bewolkt met tegen en in de avond een enkele regen- of onweersbui veel gaat het niet voorstellen.
momenteel 23.6 graden.
luchtvochtigheid: 55%
Glazen kan je beter zeggen
Voor een groot deel van het land zal het geen spectakel meer worden.
Zeker voor het westen (wel enkele (regen)buienontwikkelingen nog in het kanaal voor misschien het noordwesten), vanaf de provincie brabant en dan noordoost zie ik nog wel mogelijkheden (hoge temperaturen)
Ook omdat de wind nu echt een westelijke richting heeft gekozen zal het westen niets bijzonders krijgen en geen opwarming van de zon meer dat bij deze situatie cruciaal lijkt voor mij.
Convergentielijnen (winddraaingen) en ons landje gaan naar mijn idee niet vaak samen.
De zomer is nog jong we houden hoop.
hoe verklaar je dan dat de tempra hier weer stijgt? | Gewijzigd: 6 juni 2010, 17:00 uur, door MarkNL
;)
Verder bewolkt met tegen en in de avond een enkele regen- of onweersbui veel gaat het niet voorstellen.
momenteel 23.6 graden.
luchtvochtigheid: 55%
zeg het niet te hard dat kan je morgen vroeg pas zeggen
Waar ik woon zie ik 9/10 keer de onweersbuien langs drijven, dus dit maal pies ik weer langs het potje denk ik
Jammer dat het flink afgekoeld is want het was om 13.30 29,8 graden hier. Totdat ie zwakke buienstoring overkwam toen zakte het kwik snel helaas:(
Momenteel ontstaat er een mooie pluk boven Belgie die mijn richting op komt, ik blijf hopen en mn camera blijft gereed