Ja, alleen zijn de meeste waarschuwingen al ingetrokken en is het inmiddels in een nog groter deel van het land flink afgekoeld en zijn er geen buien meer in de aanvoer richting en is het al aan het einde van de middag
Al heb ik er ook nog lang in blijven geloven, maar helaas moest ik net ook maar tot de conclusie komen dat er echt niet meer veel aan gaat komen
Al heb ik er ook nog lang in blijven geloven, maar helaas moest ik net ook maar tot de conclusie komen dat er echt niet meer veel aan gaat komen
Hoe kan het dan dat het KNMI een ong oranje gekleurde kaart voor nederland heeft.laat het maar over aan de professionals vind ik.
Zelf ben ik ook al vanaf vanochtend half negen hier online gewoon geduld hebben
Wat overigens gewoon grappig is de ene keer hier een koude wind en vervolgens weer warm
Wat overigens gewoon grappig is de ene keer hier een koude wind en vervolgens weer warm
Uhhh, ik zie een gele kaart. En ik hoop er ook nog steeds op, en heb ook geduld. Het lijkt alleen anders uit te gaan pakken. Das jammer, maar ja
wat leuk ik heb het ook de hele tijd in de tuin ik dacht dat het aan mij lag blij dat jij het ook hebt haha!