Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Upton, TX.

10 Jun 2024 05:44:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lincoln, WA.

10 Jun 2024 05:30:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Crane, TX; Upton, TX.

10 Jun 2024 04:51:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Albany, WY; Carbon, WY.

10 Jun 2024 04:32:10

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Chesterfield, SC; Kershaw, SC; Lee, SC; Sumter, SC.

10 Jun 2024 03:51:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Crosby, TX; Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

10 Jun 2024 03:18:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Huerfano, CO; Las Animas, CO.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Huerfano, CO; Las Animas, CO; Pueblo, CO.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor St. Clair, AL.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Chesterfield, SC; Fairfield, SC; Kershaw, SC; Lancaster, SC.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Reagan, TX.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pickens, AL; Tuscaloosa, AL.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Blount, AL.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Itawamba, MS; Lee, MS.

10 Jun 2024 02:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Chester, SC; York, SC.

10 Jun 2024 02:54:06
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5
Woonplaats:
Berichten: 209
Lid sinds: 12 jul. 2010
13 december 2010, 12:20 uur | Bericht #179839
Ik zit toch al een aardig stukje boven de leeftijdsgroep van 10 - 20 jaar maar er gaat bij echt geen dag voorbij zonder muziek! Een kleine greep van mijn favoriete bands/ Artiesten:
AC/DC, Aerosmith, After Forever, Alestorm, Amon Amarth, Apocalyptica, Black Sabbath, Cathedral, Cradle of Filth, Death, Epica, Finntroll, God Dethroned, Godsmack, Guns 'n Roses, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron Maiden, Lacuna Coil, Machine head, Metallica (tot aan The Black Album), Motörhead, My Dying Bride, Naglfar, Napalm Death, Nightwish, Nirvana, Obituary, Opeth, Pearl Jam, Queen, Radiohead, Rammstein, Sepultura (uit het tijdperk van Max Cavalera), Slayer, Sonata Arctica, Stream of Passion, System of a down & Týr.

Eigenlijk maak je mij met goede riffs, gitaarsolo's & zang/ nog verstaanbare grunts al erg blij!

Één van mijn favoriete songs van de -wat mij betreft, Godfather of Death Metal:


Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
13 december 2010, 12:48 uur | Bericht #179849
Mijn steil is ook redelijk uiteenlopend maar geef toch voorkeur aan volgende steilen!

Rock
House
Electro

Artiesten/groepen: Neil young, AC/DC, Muse, Nirvana, Deep purple en statusQuo, Foo Fighters, The subs, Crookers, Swedish house mafia....

Niet letten op het preview stemmetje ^^ is waarschijnlijk omdat je het niet van youtube zo downloaden.
Begint pas echt iets na 1min ^^


Hier ook nog een leukje



Deze zullen velen wel kennen



Nu wat rock ^^ dit is toch een van men lievelingsliedjes



Dit filmpje heb ik zelf live gezien ^^ spijtig dat de opname toch niet is wat het live is want was dat een knal concert zeg!

Waarom deze advertentie?
densta
Lid
Woonplaats:
Berichten: 267
Lid sinds: 2 jun. 2008
13 december 2010, 13:08 uur | Bericht #179860
En waar houd onze Jan dan van
roytjee24
Lid
Woonplaats: Nijverdal
Berichten: 339
Lid sinds: 12 nov. 2010
13 december 2010, 18:37 uur | Bericht #180205
Citaat van Sietse, zondag 12 december 2010, 22:54 uur Heb eigenlijk wel uiteenlopende muzieksmaken haha...

Metallica
Sabaton
AleStorm
Muse
Ozzy Osbourne
AC/DC
Guns 'N Roses
Judas Priest
etc
etc

Live concerten van beyoncé of andere zangeressen mogen er soms ook wel wezen, prachtstemmen!



dan heb je er hier nog een zitten;)

http://www.youtube.com/watch?v=fsDpznl8eIs
Woonplaats: Finsterwolde (Oost Groningen)
Berichten: 365
Lid sinds: 23 aug. 2006
13 december 2010, 18:46 uur | Bericht #180215
mijn muziekkennis is enorm! ik leef met en voor muziek.( naast mn kids en wakeboarden)

Anouk, Paul V Dyk, Foo Figters, en Linkin Park zijn mijn toppers
maar verder hou ik van zoooooveel!

lisa hannigan, snow patrol,bryan adams, alanis, alter bridge, greenday, rihanna, pink, avril, dido.
oasis, r.e.m. , reo speedwagon, john lennon, beatles, en man zo kenk nog uuuuren verder typen hahaha
mama van 2, gék op watersport,natuur,nieuws het weer en reizen. tevens brandweervrouw en gek op bijna alles wat een ander te gek is :)
santona
Lid
Woonplaats: Terneuzen
Berichten: 347
Lid sinds: 29 jan. 2010
13 december 2010, 18:55 uur | Bericht #180231
Ik houd van emotional en balearic trance, zeker aan te raden!



Laat die historische winter maar komen...
Woonplaats: Smilde, Drenthe
Berichten: 1662
Lid sinds: 21 apr. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
13 december 2010, 19:18 uur | Bericht #180256
Om maar ff mee te doen, hier ook een gedeelte van me jeugdsentiment :


Woonplaats: Sappemeer (Groningen)
Berichten: 938
Lid sinds: 28 mei. 2008
13 december 2010, 19:50 uur | Bericht #180289
Citaat van arjanbruggink, maandag 13 december 2010, 19:18 uur Om maar ff mee te doen, hier ook een gedeelte van me jeugdsentiment :

Halvewege jaren 90. Helemaal goed!!!

Dune, Ace of Base, Cornona, DJ Paul Elstak, Mark 'oh, Nakatomi, Nightcrawlers, Offspring, Rednex , Scatman John, Snap, T-Spoon en Captain Jack niet te vergeten gheghe

uw vermaak is onze taak!
Hoffies
Lid
Woonplaats: Julianadorp
Berichten: 456
Lid sinds: 27 jan. 2010
13 december 2010, 20:07 uur | Bericht #180307
Citaat van Valkyrja, maandag 13 december 2010, 12:20 uur Ik zit toch al een aardig stukje boven de leeftijdsgroep van 10 - 20 jaar maar er gaat bij echt geen dag voorbij zonder muziek! Een kleine greep van mijn favoriete bands/ Artiesten:
AC/DC, Aerosmith, After Forever, Alestorm, Amon Amarth, Apocalyptica, Black Sabbath, Cathedral, Cradle of Filth, Death, Epica, Finntroll, God Dethroned, Godsmack, Guns 'n Roses, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron Maiden, Lacuna Coil, Machine head, Metallica (tot aan The Black Album), Motörhead, My Dying Bride, Naglfar, Napalm Death, Nightwish, Nirvana, Obituary, Opeth, Pearl Jam, Queen, Radiohead, Rammstein, Sepultura (uit het tijdperk van Max Cavalera), Slayer, Sonata Arctica, Stream of Passion, System of a down & Týr.

Eigenlijk maak je mij met goede riffs, gitaarsolo's & zang/ nog verstaanbare grunts al erg blij!

Één van mijn favoriete songs van de -wat mij betreft, Godfather of Death Metal:



En de laatste van Metallica?
Robin B
Lid
Woonplaats: Tussen Alkmaar & schagen
Berichten: 945
Lid sinds: 18 mei. 2009
13 december 2010, 20:11 uur | Bericht #180314
Ik hou vooral van Hiphop/rap maar sommige house liedjes gaan er ook wel in.
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
13 december 2010, 20:18 uur | Bericht #180327
Citaat van kermisspin, maandag 13 december 2010, 19:50 uur Halvewege jaren 90. Helemaal goed!!!

Dune, Ace of Base, Cornona, DJ Paul Elstak, Mark 'oh, Nakatomi, Nightcrawlers, Offspring, Rednex , Scatman John, Snap, T-Spoon en Captain Jack niet te vergeten gheghe


Ik ga hier ook helemaal in mee

Misschien leuk voor de mensen die van de jaren 90 muziek houden, www.youtube.com/90sbrian (verzameling gevonden filmpjes op yt)
Check out the light show:)
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 313
Lid sinds: 16 jan. 2010
14 december 2010, 01:29 uur | Bericht #180536
Ik luister naar (veel) verschillende stijlen muziek. Van Snoop Dogg tot Linkin Park, naar Rammstein en alles wat er tussenin zit!

Ik ben zelf weg van de band Thousand Foot Krutch. Dat zal vast niemand wat zeggen maar is echt super goede muziek, als je van christian rock houdt is dit zeker een aanrader!

Art of Fighters van Angerfist is zeker een goed nummer! de Megamix, The Fast Lane en Twisting My Mind zijn ook goeie nummers
My Biggest Dream, = Your Worst Nightmare ..
Woonplaats: Zaandam, Noord-holland
Berichten: 1612
Lid sinds: 2 apr. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 december 2010, 06:09 uur | Bericht #180538
Citaat van TornadoGirl., dinsdag 14 december 2010, 1:29 uur Ik luister naar (veel) verschillende stijlen muziek. Van Snoop Dogg tot Linkin Park, naar Rammstein en alles wat er tussenin zit!

Ik ben zelf weg van de band Thousand Foot Krutch. Dat zal vast niemand wat zeggen maar is echt super goede muziek, als je van christian rock houdt is dit zeker een aanrader!

Art of Fighters van Angerfist is zeker een goed nummer! de Megamix, The Fast Lane en Twisting My Mind zijn ook goeie nummers

Volgens mij is art of fighters geen nummer van Angerfist want Angerfist en Art of Fighters zijn 2 verschillende Dj's Ik denk wel te weten welk nummer je bedoelt maar ik ben even kwijt wat de originele titel is. Leuke muziekkeuze trouwens.

Zelf hou ik van heel veel soorten muziek maar m'n voorkeur gaat toch toch wel uit naar classic rock en alles van voor de jaren 90 en Early Rave uit de jaren 90. | Gewijzigd: 14 december 2010, 06:11 uur, door weerfanaat
Woonplaats:
Berichten: 209
Lid sinds: 12 jul. 2010
14 december 2010, 08:34 uur | Bericht #180562
Citaat van Hoffies, maandag 13 december 2010, 20:07 uur En de laatste van Metallica?

Twijfelgevalletje... Muzikaal gezien vind ik de cd best goed (All nightmare long is een heerlijk nummer), alleen ben ik niet kapot van de zang. Jammer want ik vond Hetfield altijd een goede stem hebben (studio)
Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
14 december 2010, 11:29 uur | Bericht #180655
Deze is een combinatie van Humor en muziek ^^ was zondag op tv

Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 313
Lid sinds: 16 jan. 2010
14 december 2010, 14:57 uur | Bericht #180778
Citaat van weerfanaat, dinsdag 14 december 2010, 6:09 uur Volgens mij is art of fighters geen nummer van Angerfist want Angerfist en Art of Fighters zijn 2 verschillende Dj's Ik denk wel te weten welk nummer je bedoelt maar ik ben even kwijt wat de originele titel is. Leuke muziekkeuze trouwens.

Zelf hou ik van heel veel soorten muziek maar m'n voorkeur gaat toch toch wel uit naar classic rock en alles van voor de jaren 90 en Early Rave uit de jaren 90.


Ja dat kan wel kloppen trouwens.. Ik hoorde ook dat Art of Fighters niet een officieel nummer is van Angerfist ofzo
maar goed ik denk dat je wel weet welke ik bedoel en dank je wel haha!
Okee, dus jij houdt meer van de 90ties. Dat hoor ik niet zovaak meer. Gaaf hoor
My Biggest Dream, = Your Worst Nightmare ..
Mr C
Lid
Woonplaats:
Berichten: 98
Lid sinds: 22 jul. 2009
14 december 2010, 15:32 uur | Bericht #180807

Woonplaats: Sappemeer (Groningen)
Berichten: 938
Lid sinds: 28 mei. 2008
14 december 2010, 16:01 uur | Bericht #180826
Voor de ''iets'' ouderen onder ons,

Wie kent de ''Turn up the bass'' collectie nog? Dat waren 25 delen begin jaren 90. Daarnaast waren de T u t b ''Houseparty'' en ''The Ultimate Dreammix'' delen verkrijgbaar en nog vele anderen

Ook begin jaren 90 had je de ''TechnoTrance'' serie met oa. Speedy J, Euromasters, LA Style, The Ultimate Seduction, Sequential, Booming Support en vele anderen.

Pffff, begin me onderhand oud te voelen door dit topic

| Gewijzigd: 14 december 2010, 16:06 uur, door H. Kootstra
uw vermaak is onze taak!
Woonplaats: Zaandam, Noord-holland
Berichten: 1612
Lid sinds: 2 apr. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 december 2010, 16:40 uur | Bericht #180853
Citaat van TornadoGirl., dinsdag 14 december 2010, 14:57 uur Ja dat kan wel kloppen trouwens.. Ik hoorde ook dat Art of Fighters niet een officieel nummer is van Angerfist ofzo
maar goed ik denk dat je wel weet welke ik bedoel en dank je wel haha!
Okee, dus jij houdt meer van de 90ties. Dat hoor ik niet zovaak meer. Gaaf hoor

Nee klopt, howel er toch nog aardig wat mensen zijn die deze vorm van hardcore waarderen en je heb zowieso de oude garde die in die tijd 16 was en elke week helemaal los ging. De newstyle van tegenwoordig vind ik soms wat eentonig. Top40 muziek van tegenwoordig vind ik eigenlijk nog het meeste slecht, op een paar enkele nummers na dan misschien, maja da's mijn mening. Komt misschien omdat ik op mijn werk elke dag dezelfde radiozender hoor met elke dag dezelfde liedjes en die dan ook nog eens 3 x herhaald.
Woonplaats: nijverdal overijssel
Berichten: 783
Lid sinds: 2 apr. 2010
14 december 2010, 16:55 uur | Bericht #180865
harstyle en hiphop zijn mijn favorite toppers
Terug naar boven
1 2 3 4 5
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.862 topics, welke bij elkaar 448.386 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.586 leden.
Het nieuwste lid is ericjanssen@bjoc.be.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 125 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 125, lezen 6 mensen het topic "Speciale satellietbeelden".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden