Heb een zooi Bliksemfotos in een fotoshow gezet Het meeste aan fotos komt wel hiervandaan
Fotos komen van onweer online
fotos zijn o.a van....
Piet berger
Erwin kats
Walter 115
En andere onweer online members
De rest gevonden via Google Afbeeldingen
Echt de moeite waard om te kijken
Deel 2 Thunderstorms photoshow
ook door mij gemaakt hier meer wolken en luchten
bijde videos duren zoon 4 minuten | Gewijzigd: 8 november 2008, 19:49 uur, door Bronk
maar jammer genoeg staan de auteurs niet bij de foto's vermeld, wat eigenlijk wel hoort!
gr. Piet
idd leuke filmpjes.
maar ook eens wat Piet zegt, publicatie van foto's zonder vermelding of toestemming van de auteur is zelfs strafbaar dacht ik zo even.
maar 3/4 van al de foto's zijn wel bekend volgens mij =
maar ook eens wat Piet zegt, publicatie van foto's zonder vermelding of toestemming van de auteur is zelfs strafbaar dacht ik zo even.
maar 3/4 van al de foto's zijn wel bekend volgens mij =
Er wordt aan gewerkt dus nog even geduld mensen.
het maakt mij echt weinig uit, maar het ging maar om de clou, niet dat je ''jullie'' of bassmachine, enig gezeur oplopen.(gebeurt zo toch overal op youtube enz )
maar tis een leuk intiatief, en me foto's zijn er netjes in weggewerkt met de effecten in het filmpje ( thanks daarvoor Bassmachine )
Heb er geen zin in om de hele zooi weer opnieuw te uploaden naar Youtube Als dat wel moet mag dit topic verwijderd worden en zal dan ook de filpjes van youtube verwijderen
Dit had ik niet verwacht Dacht alleen 2 hele mooie filmpjes te uploaden
Voor degene die weet hoe dat werkt met auteursrechten en namen die ik moet plaatsen Pm me ff Want hier wordt ik ook niet vrolijk van
maar officieel is het zo dat bij een foto auteursrecht hoort.
jij maakt bijvoorbeeld een denderende foto van een waterhoos, en mensen publiceren dat ergens op een site zonder je naam erbij, dan vind je dat toch ook zonde?
bij mij is zelfs voorgekomen dat een russische vent met mijn foto de eer ging strijden, waar ik per toeval achter kwam via google ( foto van een maansverduisering 2 jaar terug )
mij maakt het verder echt niks uit ( kwam 8 foto's van me tegen in het filmpje ) en vind het juist top.
het zal verder ook niet opvallen, maar zie het uit het punt van de fotograaf, maar laat de filmpjes aub staan, is verder helemaal niks mis mee, muziek past er ook goed bij.
Bij elke foto die je gebruikt van een ander moet je een bron vermelding zetten dat zijn nou eenmaal de regels
De mensen waar jij een bericht van heb gekregen willen je dit alleen duidelijk maken.
het is alleen een tip naar jou toe.
Ik persoonlijk vind het erg mooi gedaan maar de mensen die hebben gereageerd hebben wel gelijk het zijn hun fotoś en dat zijn nou eenmaal de regels op elk fora waar je ook komt | Gewijzigd: 8 november 2008, 19:42 uur, door Bronk
Anders upload ik ze opnieuw maar wil van het gezeur af Voordat er straks nog meer mensen gaan klagen
wees niet bang , ik heb je een PB gestuurd, en er zijn nog 400 miljoen mensen die hetzelfde doen als jouw
Je hoeft het fillmpje niet aan te passen he is goed zo alleen voor de volgende keer misschien aan deze tip denken wat ze je vertellen.
de filmpjes blijven ook gewoon op het forum staan maar denk er de volgende keer aan.
En Blijf het vooral doen want het is een mooi stukje werk wat je laat zien
Dat zou helemaal mooi zijn
Want je werk wordt echt wel gewaardeerd hoor.