het kan best dat hij en meteor heeft gezien in plaats en ufo .
meteor die je over dag ziet lijken op heel hoogen vliegtuigen.
die door de zon worden worden verlicht met en wite streep .
ik heb dat en keer gezien en dacht toen dat het en vliegtuig was ?
maar toen hij in eens weg was had ik het door dat het en meteor was.
dit was in november rond de 11 de toen er en leonieden stom voor spelt was.
dus ik hou het daar maar op het dat het en meteor was.
Het geloof van een mens is ingewikkelder is complexer als men denkt. en een oude gezegde Wat een boer niet kent vreet hij niet.lijkt hier heel veel op.
Er is nog nooit bewezen af het bestaad of niet bestaad en met een verklaring komt waar ieder het mee eens kan zijn.maar door de komst van de computer is het manipuleren een koud kunstje een maakt het geheel nog complexer. zoals vele beelden die men voorgespiegeld krijgt ook in films. is het haast niet meer te vatten voor de hersenen of het real is of fake. en vele gaan leven in een andere wereld. want beelden spreken voorzich. en worden vaak als waarheid aangezien. of ziet er gemanipuleerde beelden in.
Ik herinder me nog goed dat de eerste mens op maan liep. waarvan de beelden zeer slecht waren. en een hele grote gros het beschreven als onzin fake ze konden niet op de maan lopen was hun oordeel. maar het tegendeel was waar.
Dus voormij zelf blijf ik er bij dat wij onderdeel zijn van een bepaald soort stelsel en dat we niet de enigste zijn in het oneindige en ook niet de sluwsten. want er blijven altijd zaken waar een mens en met techniek niet kan komen.of te verklaren is.
Het geloof en niet geloof is de meenst agresieve in een mens zie alle conflikten wat op de aarde speeld. 99% is een geloof kwestie.van dingen die nooit bewezen zijn of zijn uitgekomen.
Alles wat wij in onze hersenen hebben. is het zelfde als een hard disk voorzien van een besturing. alleen doen we niet altijd het zelfde er mee. dus zie ik hardisks met een O.Systeem een copy van onze hersenen alleen wat inteligenter gemaakt met dingen die we niet kunnen onthouden.
Ook geloof staat bij mij erg laag. maar zeg nooit dat het niet bestaad omdat het nooit bewezen is. dus blijven dingen vooralsnog onduidelijk`. want tenslotte zijn we hier ook weer afhankelijk van iemands geloofwaardige informatie en bewijzen, dus zal het nog een lange weg te gaan hebben.
Grtz/