Geen echte Onweersbuien natuurlijk, maar wie weet een klap.
Geef je mening, wat denken jullie?
Edit Bronk: Bericht verplaats naar discussies over het weer | Gewijzigd: 15 oktober 2008, 21:57 uur, door Bronk
Geen echte Onweersbuien natuurlijk, maar wie weet een klap.
Geef je mening, wat denken jullie?
ik hoop het zolang het maar niet weer in de ochtend is he, was vandaag ook mijn paraplu vergeten | Gewijzigd: 15 oktober 2008, 22:00 uur, door Bronk
Precies!
-Sietse
Hahahaha Je heb het hoor Vollop onweer boven spijkenisse om 21.30/21.45u een paar flinke rommels gehad De laatste klap was weer het hardst Dat was weer een aardig buitje voor oktober
Helaas geen filmje mensen wou me camera pakken maar zoals gewoonlijk batarij weer leeg had ook geen onweer verwacht anders had hij vol geweest
Vanmiddag rond 14.10 uur een aantal flitsen en rake dreunen en een 5-tal minuten hagel gehad tijdens deze bui.
Dat is boffen!
Ik zit even op een computer van iemand anders, want de mijne is er mee uitgescheën.
Hopelijk is het (nog onbekende) probleem gauw verholpen.
Ik kan niet in de chat komen.
Dus vandaar even mijn mededeling op deze manier. | Gewijzigd: 17 oktober 2008, 00:04 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Maar 17 oktober is een herhaling van 3 oktober, hele dag niks.. 's avonds een beetje, meeste langstrekkend, en weer rond een uur of 12 echt goeie klappen en inslagen
Weinig aktiviteit gezien op de radar O_o hoeveel bedoel je dan?