electrode las beslist geen c02 las.
Als tweede kan het ook een kever zijn die buiten zit te roken.met hoofd aan de onderkant en als je goed kijkt zie je twee ogen en een snuitje. maar ben niet zeker. dus ga voor de eerste.
vg/wglr
niet schoon was waar je op hebt gelast. kan veroorzaakt worden door bijv. roest of vocht. lijkt me inderdaad een elektrodelas.
volgende keer wat netter lassen hoor | Gewijzigd: 27 september 2008, 09:26 uur, door Pgs3000
Ruk.
Ja je ziet duidelijk las spetters op het objeckt. en oxide van non fero materiaal.
vg/wglr.
Het lijkt erop dat er een houtnerf onder een lak zichtbaar is
( met mogelijkheid dat deze op metaalbasis is of het er inzit)
Dus ga ik voor een :
Een houtlatje, welke geverfd is ,.. en geraakt door een las spetter,... geeft ook leuke effecten.....toch?
Maar ja een meeuw of duif kan ook leuke effecten produceren door vanaf een bepaalde hoogte zijn behoefte te doen.
En als dit bewust gedaan is....... is ie scherpschutter en kijk ik voorlopig niet meer naar vliegende meeuwen of duiven
Toch maar de bovenste optie
groet werner
Maar goed ik kan besmet zijn met het fenomeen lassen.vandaar misschien ook gek op bliksem omdat je de felle flitsen wel met elkaar kunt vergelijken.
vg/wglr.
vandaar de oxide die vrijkomt.. Wat alleen zo frapant is, is dat ik weldegelijk
ook lasspetters zie, dus ik blijf bij mijn eerste keuze, een "las" op een koker,
want ik zie de spetters er namelijk ook op vastzitten... (het is geen lasnaad, maar een LAS)