Op het filmpje is wel te zien dat er telkens van kleurtjes werd gewisseld en niet in ramdom maar echt wel op volgorde dus of het een weer ballon is, dat geloof ik niet. Al zou het van alluminium zijn dan zijn de kleuren die erop verscheinen in random...... misschien een modelvliegclub die ze hebben gemaakt. Zou zo maar goed kunnen ik zit ook in de modelvlieg en rij wereld en weet wel wat er allemaal mogelijk is.... who knows...
Wat wel een beetje gaar is is, dat ze nooit goed inzoomen, dat die kleuren veranderen komt gewoon door net ietwat te wazig beeld.
Wie weet is het wel iets buitenaardsxD
Ikzelf geloof nie dat dat buitenaardse bollen waren, maar dat terzijde!
In Limburg bij Eygelshoven/Heerlen/Kerkrade.
Bij mij in de woonplaats (Sittard) niet gezien!
Dat dit ufo's zijn geloof ik niet , zijn gewoon chinese ballonnen , dat zie je hier ook zo vaak.
Ziet er precies hetzelfde uit , de verschillende kleuren komt gewoon door het weer , hier zijn de kleuren soms constant en ook soms wisselend , ligt er net aan wat de vochtigheid , maan/zonstand/reflectie is..............
(sorry, ik weet niet hoe ik hier een link moet maken).
http://www.astroforum.nl/post160272.html?h...sballon#p160272
dit zijn gewoon chinese ballonen.
en die verspringende kleuren....denk eens aan ledjes...weeg niets,kost zeer weinig en heeft maar een heel klein batterijtje nogig, kan je dus heeeel makkelijk in zo'n ding douwen!!!
Ruk.
De riedselachtige ljochtferskynsels dy't sneontejûn sjoen binne boppe Amsterdam-Súdeast binne ôfkomstich út Gaasterlân. De regionale stjoerder AT5 makke melding fan frjemde ljochtbollen boppe de stêd.
It giet om Sineeske lampionnen dy't sneontenacht om tolve oere oplitten binne by it iepenloftkonsert fan it Pink Floydprojekt. Yn 'e teatertún yn Riis waarden 38 fan sokke fleanende lampions oplitten as klapstik fan it optreden.
bron Omrop Fryslan
De raadselachtige lichtverschijnsels die zaterdagavond gezien zijn boven Amsterdam-Zuidoost zijn afkomstig uit Gaasterland. De regionale zender at5 maakte melding van vvreemde lichtbollen boven de stad.
Het gaat om Chineese lampionnen die zaterdagnacht 0.00 uur zijn opgelaten bij het openluchtconcert van het Pink Floyd projekt. In de theatertuin van Rijs werden 38 van deze dingen opgelaten als klapstuk van het optreden.
( Ik heb de organisator zelf gehoord op omrop Fryslan radio).
De volgende dag op omroep zeeland begonnen ze ook al over ufo's.. Oh, en
even op reactie op dat filmpje, het zijn geen ballonneTJES, ze zijn behoorlijk groot.
En je steekt ook niet de ballon in de fik, maar een blok brandstof dat er onder hangt.
De mevrouw aan het einde zegt ook dat die ballonnen niet in een rechte lijn kunnen
varen als het windstil is, Nou dat kunnen ze wel, want daarboven is het nooit windstil.
Naar mijn mening zijn er wel buitenaardse levensvormen, maar hebben die de aarde
nog nooit gezien. Mensen zien vaak wat ze willen zien. Mensen zijn ook heel erg nieuwsgierig,
en houden van mysterie.
Dit waren in elk geval gewoon balonnen met een vlammetje er onder.
http://www.nujij.nl/grote-ufo-verwacht-op-...s.3417921.lynkx
Ik geloof er niet zo in, eerlijk gezegd.
Als het al bestond, zou ik het hartstikke leuk gevonden hebben en ze nog op de koffie vragen ook
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ja dat heb je als je vlak bij Schiphol woont. Vliegtuigen stijgen en landen. en vooral 's nachts (ivm geluidshinder) nemen ze nog wel eens een vreemde route.
Maar goed , een neef van me heeft ook wel eens zo'n ding opgelaten en toen werd er ook melding gemaakt van ufo's. Nog mooier was het toen hij tijdens zijn vakantie op Texel een paar ledjes aan zijn vlieger knoopte en 'savonds ging vliegeren. Stond binnen een uur de politie op het weiland met een groot zoeklicht. Die werden gek gebeld door bewoners die UFo' szagen