Sommige kennen mijn onweersfilmpie nog wel van laatst. Maar ik heb die camera verkocht. (Sanyo HD1000) Ik ben overgestapt naar de Sony CX11e. Werkelijk een genot om mee te werken. Ik kan niks anders zeggen dat het filmpje te bekijken.
De video van YT die embed is erg lage kwaliteit. Klik erop zodat je de HQ versie kan kijken. Of mijn tip is, kijk gewoon @ Vimeo
En natuurlijk de HD site,
http://vimeo.com/1731264
Amar | Gewijzigd: 15 september 2008, 21:01 uur, door Amarpilot
Maar ik heb deze op gezocht en kost bij Sony €899,00 euro
Eh, cameratje? het is nou niet bepaald een zomaar iets. De volgende stap na deze is toch bijna de profi series. In mijn geval was de camera 700€. En en sinds waneer kosten SLR's geen 400€? D50 misschien Maarja.
| Gewijzigd: 16 september 2008, 19:32 uur, door Amarpilot
Zoals ik al zei is jou camera wel prijzig maar dan heb je ook wat
Ah, ok..maarja, goeie kleine Sanyo camera's beginnen al @ 300€ en die zijn ook niet verkeerd hoor.
En over SLR's
Ik heb een D50 (met standaard 18-55mm lens) , en via marktplaats een nieuwe Sigma APO DG 70-300mm lens. Maakt prachtige fotos. Die lens koste me niet meer dan 95€. Maar natuurlijk, als je een lens koopt van 400€ schiet het aardig op. En op me camcorder zit een Carl Zeiss lens, 40 - 488mm met een F1/8
Ja, 12 x zoom tegen de 10 x van me Sanyo. Me video is zonder statief geschoten hè. OIS is erg goed.
En voor vliegtuigen ben je bij mij aan het goede adres. ik heb een video van zoiets van me Sanyo. En dat was al redelijk dichtbij. Is msn misschien niet een idee?