Had vroeger het idee dat het altijd bij jullie meer raak was. Laatste twee jaar zijn wij (omgeving Maassluis) goed bedeeld moet ik zeggen.
Is ook, maar de keren dat het flink tekeer ging, was ik op vakantie, en ik ben pas 15 dus beschik niet over een auto om ergens naar toe te rijden
Ik hoop het niet voor die Fransen daarzo, overstromingen
Hebben jullie dat ook dat er e;ke keer verschil zit in de verwachtingen van de nederlandse buienradar en de europese buienradar? Wie moet ik nu geloven???
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ga nu naar bed en wachten op wat komen gaan, morgen laat ik even weten of ik nog wat heb gehad.
Ieder die wel een ferme lichtshow krijgt, veel plezier en geniet ervan!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
wordt er een beetje moedeloos van
waar is die goeie oude tijd gebleven met echte zomers en goede onweersbuien????
hopelijk doet die volgende bui nog wat goed maken!?!?1
we blijve hope.
groetjes Ruk.
Idd, Juli 2004 was een van de laatste goeie maanden, met het beroemde shelfcloud achtig iets en groene luchten
Midden Nederland zou nog wel eea kunnen krijgen zo te zien.. | Gewijzigd: 11 september 2008, 22:18 uur, door Skroei
Piet Paulusma heeft het weer goed mis maar ja wat verwacht je dan ook met een teleac cursus
Maar ik vestig mijn hoop op Duitsland nu
Geen idee waar we die aan te danken hadden, op geen enkele radar was een bui te zien in deze omgeving.
Inmiddels is er niets meer te zien, al is het wel bewolkt geworden, waait het wat harder en koelt het aardig af.