Webcame vlissingen kunnen we misschien mee genieten.
maar heb er momenteel nog wel goede hoop in dat deze bui nu wel eens voor wat spectacel hier gaat zorgen!
voor de genen die er al middenin zitten ....ENJOY IT!!!!
groetjes Ruk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar dat is mijn ervaring !
Ik denk dat Zeeland geluk heeft vandaag! Voor zover ik het nu zie komt het deel uit Frankrijk wat nu over België trekt Zeeland precies pakken.
Ja dat kan kloppen, ik woon in koudekerke en mijn zus in middelburg. Zit ik in het onweer heeft zij niks of veel minder. Gebeurd vaker.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hier in het midden van t land lijken we alle pret te missen maar het is hier snoeibenauwd dus wellicht dat er straks toch nog wat ontstaat...
Volgens de KNMI zou de bui boven Zeeland nog een noordoostwaartse component krijgen dus wie weet
Whoow dude!!!
mooie foto !.
Hier is goes is het alweer een stuk lichter.
Hebben even wat gerommel gehad richting de kant van vlissingen en een paar grote druppels voor 2minuten maar verders heeeelemaal niets!
D'r komt een opklarende lucht komende vanuit de kant van terneuzen, belgie dus en de vlag van het bouwbedrijf tegenover me hangt slap, totaal geen wind dus. En volgens buienradar is voorlopig de heftigste rode vlekken al geschiedenis voor vandaag.
Beetje jammer alweer komt Goes er goed vanaf
wat voor wolk is dit precies ?
op de volgende link staan er nog foto's van
aankomende bui 11-09-08
Onweersdagen: 0
En de buien op de radar lijken nu uit te doven
Net wat gerommel gehoort maar daar bleef het bij
Zit aan de overkant van je (Maassluis), valt erg tegen idd had er meer van verwacht
Denk ik niet. Dat dooft onderweg uit.
helaas...
Moet mijn camara toch ook maar eens uit het stof gaan halen!
Viel hier inderdaad tegen, wel regen en wat lichten en 1 keer een flinke flits direct gevolgd door een heel harde knal, knetter. Nu maar wachten wat het overige gaat doen, volgens mij gaat het richting brabant en mist het zeeland,,,,,,
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen