Ik kom hier elke dag al geruime tijd op de site, dus wordt het even tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben Lissie, 20 jaar en woon in het mooie Brabant: Gemert.
Ik ben hier verzeild geraakt toen ik op 22/23 Augustus in Den Haag was, en het er heel erg aan toe ging met onweren. Ik ben toen op internet gaan snuffelen, en kwam op deze site terecht.
Vanaf kleins af aan heb ik een fobie voor onweer. Hoe en waarom? Ik heb geen flauw idee, maar als ik ook maar één flits of donder hoor/zie lig ik met mijn dekbed boven me hoofd en kom ik er niet meer onderuit tot het voorbij is.
Daarom bewonder ik het ook enorm wat jullie doen. Mijn complimenten op zeker wat jullie doen en dat jullie dat zo 1, 2, 3 durven te filmen of fotograferen.
Ondanks ik enorm fobie voor onweer heb, vind ik het erg interessant om filmpjes en of foto's te zien die jullie gemaakt hebben. Vandaar dat ik ook graag op deze site kom.
Mochten jullie nog meer vragen hebben, hoor ik het graag.
Nogmaals mijn complimenten. Ga vooral zo door met waar jullie nu mee bezig zijn, ik blijf jullie fan.
Met vriendelijke groet,
Lissie. | Gewijzigd: 3 september 2008, 18:40 uur, door Eissil
Ik had dat vroeger ook: Hoofd onder de dekens en juist op het moment dat het hard onweert moet je plassen en durf je je bed niet uit...
Maar ook ik ben over de angst heen en mijn vriend en ik pakken nu ( als het hard regent ) een krukje en gaan fijn voor het raam zitten kijken... En ook weer balen als het voor de zoveelste keer langs trekt en er niet over heen komt!
Succes, sterkte , en veel plezier!