Nou ik wil niet vervelend doen maareh,.... het is nog steeds kurk droog in goes.
Ontspringen voorlopig weer de donderdans
Ben ik nu pessimistisch? Of zie ik die buien allemaal de Noordzee opdraaien straks?
Dan zitten we namelijk in Zeeland en in Zuid-Holland ook niet leuk
In Limburg gaat ie lekker
Nee hoor, dat komt wel goed... die buienlijn is te lang om alles op zee te laten verdwijnen... en de buienlijn wordt nog steeds langer!! dus ik denk dat dat wel goed komt hier in zuid-holland... en zeeland ook vast wel
wat een pech.Wel twee flitsen gezien en wat gerommel.
Laat ik nou net in duitsland zitten...
In Cochem aan de moezel.
En als ik over mn schouder naar buiten kijk zie ik me toch een gigantisch hoog aambeeld aan komen.. PPP
Ik hoop 't
Heb wel zin om wat foto's te maken van bliksems
Ga genieten!!!
Veel plezier een ieder die ook van het onweer kan gaan genieten!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
met iedereen alles goed verder? op buienradar ziet ik niets ook niet als ik 2 uur vooruit klik dan is NL blanco is buienradar weer van slag??? | Gewijzigd: 31 augustus 2008, 20:54 uur, door blackidentity
Buien trekken ZW-NO over Nederland, er zijn inderdaad 3 lijnen die onstabiliteit geven: een trog, een covergentielijn, en erachter een koufront dat het hele boeltje schoon zal vegen (hoewel, schoon, volop buien morgen...).
Alleen een beeeeeeetje jammer dat ik zo moet werken :S:S:S:S...
Buien trekken ZW-NO over Nederland, er zijn inderdaad 3 lijnen die onstabiliteit geven: een trog, een covergentielijn, en erachter een koufront dat het hele boeltje schoon zal vegen (hoewel, schoon, volop buien morgen...).
Alleen een beeeeeeetje jammer dat ik zo moet werken :S:S:S:S...
waar gaat het los??? hier is niets ik zie alleen bij zeeland iets | Gewijzigd: 31 augustus 2008, 21:07 uur, door blackidentity
In het zuidoosten van het land komen nu enkele stevige onweersbuien voor. Later op de avond trekt een volgend buiencomplex, met zware regen- en onweersbuien, over het land. Er is dan ook kans op hagel en windstoten tot ongeveer 50 km/uur.
zondag 31 augustus 2008 20.04 uur
... nu zegt het KNMI zoveel, en de helft is ongeveer goed, dus ff de radar in de gaten houden ...