Vanavond was foto 2 te zien op RTL weer | Gewijzigd: 23 augustus 2008, 20:45 uur, door Jeroen1974
Niet normaal dit, met name 2 vind ik GIGA gaaf. Amerikaanse foto's
Ha Kevin,
Foto 2 is ook mijn favoriet en heb ik voorlopig even als bureaubladachtergrond op mijn laptop geselecteerd
Gr.
Jeroen
Wel leuk, want had het totaal niet verwacht eigenlijk. Vanochtend om 06.45 werd ik weer wakker, en wat dnek je, weer onweer. Het was al redelijk licht, maar aan de huizen waar ik op kijk kon je zien dat aan de andere kant van het huis een enorme donkere lucht moest hangen. En dat klopte ook, zeer donkere lucht en zo nu en dan flitsen. Kwam maar langzaam dichterbij, en uiteindelijk waren er wel een aantal rake klappen. Maar die bui van vanochtend is niet pal over ons heen geweest helaas.
Bij die bui van vannacht dacht ik dat die net na ons was ontstaan, maar dit kwam omdat ik er middenin wakker werd zegmaar.
Wel leuk, want had het totaal niet verwacht eigenlijk. Vanochtend om 06.45 werd ik weer wakker, en wat dnek je, weer onweer. Het was al redelijk licht, maar aan de huizen waar ik op kijk kon je zien dat aan de andere kant van het huis een enorme donkere lucht moest hangen. En dat klopte ook, zeer donkere lucht en zo nu en dan flitsen. Kwam maar langzaam dichterbij, en uiteindelijk waren er wel een aantal rake klappen. Maar die bui van vanochtend is niet pal over ons heen geweest helaas.
Bij die bui van vannacht dacht ik dat die net na ons was ontstaan, maar dit kwam omdat ik er middenin wakker werd zegmaar.
Wij werden vanmorgen ook uit ons bed gerommeld.. Echte rake klappen, meteen na de bliksem. Dus pal boven ons. Ook zo rond 7 uur. En er viel 24 mm aan neerslag binnen een uur.
Zo'n wolk zie je maar heel sporadisch!
Trouwens? Wat voor camera gebruik je?
Ik gebruik sinds een week de Sony Cybershot DSC-H50 en ik ben er uiteraard erg blij mee | Gewijzigd: 23 augustus 2008, 20:43 uur, door Jeroen1974