Er ontbrak een heel gedeelte van het landaschap en de wolk omdat de foto's niet op statief zijn gemaakt en elkaar helemaal niet overlappen.
Toch is het redelijk gelukt om deze 2 aan elkaar te breien.
Verder heb ik met redynamics tonemapping plugin er een heel dramatisch beeld van gemaakt wat er na mijn mening wel bij past.
De vraag is nu of jullie ook foutjes zien?
Ziet er behoorlijk impressive uit, maar wel te getekend.
Dus misschien is de variant zonder plugin beter .
(anders even een blur overlay over de originele, dan wordt ie wel wat zachter, maar niet getekend.)
Extreem mooie shelf, wallpapertje voor mensen met 2 schermen! .
Download ff posteriza,
Als je dan een een reeks foto's maakt die elkaar overlappen en je laadt ze in dit gratis progje
dan zet hij ze naast en over elkaar zodat het een panoramafoto wordt.
Is denk ik makkelijker dan zoal je het nu gedan hebt.
Hierbij de link:
http://www.posteriza.com/es/index.php?lang=en_US
Gr Mark
Wel erg dramatisch he, je hebt hem flink bewerkt... Ok het kan mij wel bekoren hoor ik houd wel van die bewerkingen en het kan altijd nog erger. Dan is het over de top voor mij. Op een duits weerforum (kan niet op de naam komen) bewerken ze ook altijd hun foto's en dan zie je dus enkel nog maar foto's die overdreven bewerkt zijn, dat gaat voor mij te ver.
Deze is net goed.
Oh kijk eens bij google voor Arcsoft PanoramaMaker Pro 4, 't is alleen geen freeware dacht ik.
Photoshop CS3 werkt perfect!
kom nu goed in de richting na wat testing.
Landaschapsfoto's en natuur foto's of watever voor weer fotografie is helemaal mijn ding en maak ik ook regelmatig mooie platen van, maar panorama's had ik nog niet geprobeert.
das dus iets waar ik nu mee aan de slag ben.