Deze show was veel beter dan die van 2007. Op de video is eerst een stukje te zien waarbij brandende stukjes per parachtue omlaag komen. Dan springt het over naar het finale segment. de finale was een goeie!
Just watch! enjoy.
Amar
of de HD video
http://vimeo.com/1545381 | Gewijzigd: 18 augustus 2008, 03:57 uur, door Amarpilot
Alleen jammer van die muziek, die kunnen ze beter uithouden tijdens zulk mooi
vuurwerk ^^
Ik weet niet hoor, als je me vorige video bekijkt op youtube van 2007 dan is het zonder muziek. Maar opeens voelt dat zo saai aan.
TOP | Gewijzigd: 18 augustus 2008, 20:12 uur, door niksnut
Ik was afgelopen weekend bij het vuurwerk in scheveningen, dat is ook altijd erg mooi! Maar zo te zien moeten we volgend jaar naar Hoorn (daar komt m'n vriend vandaan, dus dat komt ook nog eens goed uit)
Prachtig filmpje!!
deze week start er in duinbergen (knokke-belgië)
terug het ING trophy vuurwerkfestival. altijd de moeite waard om eens te gaan kijken.
het begint steeds stipt om 22 uur.
voor de precieze data zullen jullie wel even moeten googelen ofzo.
ik dacht dat het morgen begint. en dan de dag erna is er geen vuurwerk en donderdag dan weer wel enz..
let wel : het is er op de koppen lopen
Onweersdagen: 0
deze week start er in duinbergen (knokke-belgië)
terug het ING trophy vuurwerkfestival. altijd de moeite waard om eens te gaan kijken.
het begint steeds stipt om 22 uur.
voor de precieze data zullen jullie wel even moeten googelen ofzo.
ik dacht dat het morgen begint. en dan de dag erna is er geen vuurwerk en donderdag dan weer wel enz..
let wel : het is er op de koppen lopen
Ik ''had'' naar scheveningen gewilt. Kon niet, en morgen begint mijn school weer helaas.
Alleen jammer van die muziek, die kunnen ze beter uithouden tijdens zulk mooi
vuurwerk ^^
Jaaa die laaste 5 knallen heerlijk!
Ik hoop dat zulke shows niet verdwijnen uit het mileuoogpunt..
En de laatste 5, das pas kicken!!
(Is het in de handel?? Voor oud en nieuw.... )
:D Nee deze show is ''te'' populair om af te schaffen. Al zou het kabinet het verbieden wat toch nooit gebeurt dan gaat die show toch door..hoe dan ook. het is de main attractie van de kermis. En nee, ze zijn jammer genoeg niet voor de verkoop. Was het maar waar | Gewijzigd: 20 augustus 2008, 23:31 uur, door Amarpilot