Openen Onweer-online website gaat normaal, maar als ik een berichtje plaats of even naar het forum ga en daarna weer terug naar de home page krijg ik de volgende Windows Explorer foutmelding (paneeltje):
"De website http://www.onweer-online.nl/index.php kan niet worden geopend.
De bewerking is afgebroken"
Als ik de foutmelding wegklik, krijg ik de standaard windows 404 page als er bv geen internet verbinding is. Om terug te komen op de onweer online home page moet ik een nieuwe IE sessie openen en opnieuw de onweer-online site opzoeken.
Het berichtje wat ik geplaatst heb staat er dan wel op dus dat gaat nog wel goed, het is het terugkeren naar de homepage wat steeds fout gaat.
Ben ik de enige, of zijn er meer die hier last van hebben? Gisteren ging het allemaal nog goed, zou het komen door die hele sliert Essentiele Windows Updates van vanmorgen?
Ik hoor het wel,
Lots
Openen Onweer-online website gaat normaal, maar als ik een berichtje plaats of even naar het forum ga en daarna weer terug naar de home page krijg ik de volgende Windows Explorer foutmelding (paneeltje):
"De website http://www.onweer-online.nl/index.php kan niet worden geopend.
De bewerking is afgebroken"
Als ik de foutmelding wegklik, krijg ik de standaard windows 404 page als er bv geen internet verbinding is. Om terug te komen op de onweer online home page moet ik een nieuwe IE sessie openen en opnieuw de onweer-online site opzoeken.
Het berichtje wat ik geplaatst heb staat er dan wel op dus dat gaat nog wel goed, het is het terugkeren naar de homepage wat steeds fout gaat.
Ben ik de enige, of zijn er meer die hier last van hebben? Gisteren ging het allemaal nog goed, zou het komen door die hele sliert Essentiele Windows Updates van vanmorgen?
Ik hoor het wel,
Lots
Ik heb hier ook al last van sinds gisteravond
Ja het is weer patchday geweest..
En Mickeysoft kennende levert dat iedere keer weer problemen op. Probleem treed overigens ook op op Vista.
Tip, stap over op Firefox of Opera. In combinatie met de juiste plugins ook nog eens veel veiliger als Internet Explorer.
Geen reclame, geen vervelende scripts, geen hangende of crashende browser, geen spyware, geen mallware.
inderdaad bij het teruggaan van een andere pagina op o-o
terug naar de home pagina
krijg de melding kan geen verbinding krijgen met http:\\www.onweer-online.nl
terwijl de site wel op de achtergrond staat
en als je een nieuwe sessie opent werk ie wel
gellukig heb ik ook firefox op een pc staan
1. De geocoder cached nu zijn "geocodings" naar onze eigen database middels een AJAX toepassing.
2. onweer-online.nl nieuws beta toegevoegd. (welke Javascript bevat)
3. GoogleAds tussen de blokken toegevoegd.
Ik heb alle aanpassingen tijdelijk uitgezet, maar het probleem lijkt te blijven. In mijn virtuele Windows-omgeving doet het probleem zich niet voor, anders was ik 'm tegengekomen tijdens de ontwikkeling van versie 2.2.
Is er iemand die zijn systeem niet heeft geupdate de laatste paar dagen waarbij het probleem zich niet voordoet? | Gewijzigd: 13 augustus 2008, 20:40 uur, door Basch
Oke,
Bij mij treed het probleem niet op met IE, ik ga het zo nog even proberen op de andere pc's in het netwerk.
v. 7.0.6001.18000
Vandaag IE nog geupdate.
EDIT: ik kan wel melden dat IE nog net zo instabiel is als anders.. 2x refreshen en hij hing weer :/ | Gewijzigd: 13 augustus 2008, 22:01 uur, door kasper