ik ben debbie, 25 jaar en afkomstig van Knesselare (oost-vlaanderen, belgië)
ik was vroeger oneindig bang van onweer toen ik nog kind was.
zo erg zelfs dat mijn moeder bij mij in bed moest toen ik het nog maar hoorde rommelen in de verte.
of zelfs toen ik nog maar dacht een flits gezien te hebben.
zo erg dat ik haar de keel dichtkneep in al mijn paniek en mijn bang zijn
sedert ik nu samenwoon (met mijn onderussen echtgenoot) en dit is nu al zo een 7 jaar. heb ik mij over mijn
angst weten te zetten. mijn man was nooit bang van onweer. totdat we gingen samenwonen.
iig waar wij woonden had je rechts van ons de spoorweg met een gigantische gsm-mast naast
(die stond op zo een 10 meter van ons huis)... en aan de linkerkant had je een groot bos met echt hele hoge bomen.
met als gevolg dat er tijdens ieder onweer wel enkele bliksems vlak naast ons huis insloegen.
nooit enige schade gehad ofzo hoor maar hij heeft daar wel een geweldige schrik aan overgehouden.
sinds hij nu bang was/is van onweer heb ik mij erover proberen te zetten.
en dat is gelukt ook. nu vind ik al dat klank- en lichtspel fascinerend.
alhoewel dat ik moet toegeven dat als het echt heel erg tekeer gaat. ik af en toe ook wel met een klein hartje zit hoor
ik hoop ooit zelf nog foto's van bliksems te kunnen maken en ze hier neer te poten.
vanmorgen jammer genoeg de camera niet bij de hand om al die mooie rolwolken hier te filmen.
zal voor een volgende keer worden.
iig zit ik hier op de juiste plaats voor alle tips en weetjes over onweer. en zal ik hier waarschijnlijk
vele mooie kiekjes en filmpjes te zien krijgen in de toekomst.
en hopelijk jullie allemaal beter leren kennen.
en nu ga ik mijn snater dichthouden en stoppen met typen want anders blijf ik maar doorgaan
groetjes !! debbie
Onweersdagen: 0
Welkom op O-O. veel plezier en hé je bent niet de enigste die vroeger heel bang was en er nu alleen nog maar van geniet. Ik ben vroeger in de nacht wel eens tijdens een onweersbui keihard tegen de deur aan gerend toen ik bang was en op weg naar de kamer van mijn ouders was.
Welkom op Onweer-Online de mooiste site kwa Onweer en alles er omheen
Ik wens je een hele fijne tijd toe op O O
Groetjes van Ome -Joep