Ik ben al een tijdje ingeschreven maar nooit de tijd genomen mij even voor te stellen.
Ik ben marc rijkhals en ik ben 38 wonend in goes, zeeland.
Hoewel goes regelmatig de dans heeft ontsprongen de afgelopen weken c/q maanden wat onweer en regen betreft hoop ik toch wel weer een mooie flits op de plaat vast te leggen.
Ik ben al jaaaaren fan van onweer en bliksem en ander natuurgeweld als tornado's en vulkanen. Ooit zal ik er eens een vakantie voor maken om met stormchasers mee te gaan. Maar genoeg over dat.
Ik heb 2 kids 1 van 9 en 1 van6 en allebij vinden ze het onweer prachtig en ook de film twister zijn ze zeer happy mee hahahahaha. Zolang je ze maar leert, je hoeft er niet bang voor te zijn alleen voorzichting, kom je een heel eind.
Als kind van 17/18 legde ik al onweer vast midden in de nacht op film, hoezo feak!. En nu heb ik een olympus 510 die ik nog (steeds) onder de knie moet krijgen maar wat steeds beter gaat.
In 2006 heb ik met een oude canon digitale pocket hele mooie foto's gemaakt vanuit een flat in Goes, 6hoog richting antwerpen helemaal bizar zo mooi!. Ook daarmee kan het dus zolang je je toestel maar strak houd zonder te bewegen.
Oh hey,... ik heb foto's via 'beheer' als bijlagen erbij geplakt als het goed is ,denk ik
Nou luitjes.
Graag tot horens....
marc | Gewijzigd: 6 augustus 2008, 22:59 uur, door mrijkhals
Veel plezier op deze website!!!
Lol, medezeeuw
Zijn er nog meer uit zeeland of niet...
By the way, thanx luitjes voor de warme onthaal.