Hevig onweer heeft in Polen het leven gekost aan een 15-jarig meisje. Zeventien andere mensen raakten gewond, zo meldt de brandweer. Het meisje kwam om toen de auto waarin ze zat werd getroffen door een geknakte boom in Legionovo, nabij Warshau.
De zwaarste storm trof het centrum van Polen. De Poolse brandweer moest in totaal 2.100 keer uitrukken. Honderd daken werden door het stormweer afgerukt, tientallen auto's raakten beschadigd en op 85 plaatsen werden stroomkabels afgebroken, waardoor duizenden mensen zonder stroom kwamen te zitten.
©Het Nieuwsblad
Die had ik vanavond rond 22.40 gepost, waarom heb je die weggehaald en onder jouw naam gezet? Is het posten van dit nieuws alleen voorbehouden aan moderators?
Het posten van nieuws is inderdaad alleen voorbehouden aan moderators en nieuwsposters.
Voor wie er interesse heeft om nieuwsposter te worden: Er is momenteel een vacature. zie site nieuws
Tevens stond de informatie al zo'n 12 uur eerder bij de nieuwsberichten. | Gewijzigd: 6 augustus 2008, 09:51 uur, door Marga
Voor wie er interesse heeft om nieuwsposter te worden: Er is momenteel een vacature. zie site nieuws
Tevens stond de informatie al zo'n 12 uur eerder bij de nieuwsberichten.
Sorry Marga,
Nergens gelezen dat dat niet mocht. Jan had me ook een reply kunnen sturen.
Dan ga ik wel weer foto's op de site plempen