Ik word hier niet best van
Ha ha yep inderdaad, ik heb hetzelfde probleem hier in De Bilt.... Zou het door de Utrechtse Heuvelrug komen???
Gr.
Maarten
Gr.
Maarten
Dat zou zomaar kunnen hoor!!
Wij hebben hier de Hondsrug. Ook een verhoging. Dat speelt bij ons heel erg.
Gr.
Maarten
Bij ons is alles vlak en wij lopen ook vaak alles mis.. Altijd als onweer op komst is gaat het grotendeels de Ijsselmeer op richting Friesland.. Was vanmorgen ook zo!
de hele ochtent en einde middag scheen er en waterig zonetje.
ik heb 2 donders boven groningen gehoord thats all
ook 26 tot 29 hebben we hier maar twee schamp schoten gehad dreef twe km langs en 2 julie ook al niet
mis komt het inderdaat door de hondsrug
ben in iedergeval niet vrolijker geworden
waarvan er 30milimeter op mijn hoofd belandde
maar het was wel de hele dag door onweer in delft, want daar werk ik. En nu is het weer donker hier, dus we krijgen hier zo nog wat
Hopelijk hebben ze daar meer succes.
Het zag er aardig uit op de radar en aankomende wolken:
Maar goed, ik heb wat actie gehad vandaag. Veel succes Doetinchem, hij komt jullie kant op.
goed voor een immortal clip (voor de kenners )
lol,.. i know een 'stand my ground' clip voldoet ook wel
Aha eindelijk kan ik dan eens rustig relaxen en na het onweer kijken, want ben morgen vrij ik bedoel vandaag want het is nu vrijdag
ik had dat van donderdagochtend ook helemaal niet verwacht.. zo zie je maar weer onweer komt ineens uit het niets | Gewijzigd: 8 augustus 2008, 01:06 uur, door blackidentity
het word een lekker weekje, een paar daagjes beetje 20 graden en aan het einde van volgende week weer 27 graden... dat betekend veel onweer, lang leve deze zomer.. maar goed aan alles komt een einde dan volgt de herfst en de winter