Brandweer krijgt honderden meldingen over wateroverlast
7 augustus 2008
De brandweer van Rotterdam-Rijnmond wordt overspoeld met meldingen van wateroverlast. De meldkamer zegt enkele honderden telefoontjes te hebben ontvangen over ondergelopen straten en kelders. Ook zijn enkele blikseminslagen gemeld.
Aan de Jan van Galenstraat in Schiedam is het dak van een bedrijfsloods ingestort. Daarbij is niemand gewond geraakt. De Botlektunnel werd afgesloten in verband met water in de tunnelbuizen. BIj Schiedam was rond 16.00 uur op de A20 maar één rijbaan open wegens slipgevaar.
Donderdag in de middag is in de omgeving van Rotterdam bijna 60 mm water gevallen. Dat is ongeveer een maandhoeveelheid.
Bron: www.rijnmond.nl
Zoals ik het zie lijkt het wel alsof er een afweers meganisme boven lelystad hangt, of er is wat in het oosten of weer wat in het westen, maar het complete midden blijft onweersloos-.-
Zoals ik het zie lijkt het wel alsof er een afweers meganisme boven lelystad hangt, of er is wat in het oosten of weer wat in het westen, maar het complete midden blijft onweersloos-.-
Ik zou de radar lekker in de gaten blijven houden... Suc 6
en het is op 10km afstand geweest:S
verder hebben we hier 10 druppels regen gehad:S lijkt hier wel de bermuda driehoek alle regen verdwijnt hier.
kwam er een neerslag gebied aan onstond er ineens een gat in en dat gat ging precies over ons heen.
Kwam ik tegen op youtube | Gewijzigd: 7 augustus 2008, 18:38 uur, door Mark-Emmen