De buienlijn bij Landgraaf verwacht ik weinig van maar wat er in midden-Belgie aankomt ziet er hoopvoller uit hoewel (nog) zonder onweer. Wat niet is kan nog komen en wellicht dat het hier dan eerst nog wat kan opwarmen....
Ik blijf hopen
Ik volg hem ook niet altijd, maar mag best ff gezegd dat de 'negatieve' berichten mbt oedmorgen te niet worden gedaan door het weerbeeld wat we nu en komende uren zien
En inderdaad er ontstaan steeds meer en actievere buien..
Hopelijk is de boel vanavond ook nog aanwezig met enige activiteit.. na zonsondergang graag. | Gewijzigd: 7 augustus 2008, 12:57 uur, door Skroei
Het is even afwachten hoe het weer morgen is
Als het echt warm en broeierig gaat worden
Zouden er echt wel onweersbuien kunnen ontstaan
Vooral omdat het Donderdag weer 20 grC wordt
nou broeierig was het vanmorgen behoorlijk maar tegen 11 uur een mooie rolwolk en even later een beste bak water incl. wat onweer, dat laatste stelde toen nog niet veel voor hier in de buurt van Dr88.
volgens de plaatselijke weerbobo piet p. uit h. krijgen we nog meer vandaag! de zeilwedstrijden op het snekermeer ivm met de sneek week zijn uitgesteld...
zo was het vannacht en vanmorgen vroeg ook in sluis... veel regen, en gerommel zonder echt van die knallende inslagen...
duurde wel erg lang, begon ergens rond 4h en duurde uren aan een stuk!
dus maw: er is een flinke plens water gevallen, maar voor de rest viel het qua onweersverschijnselen hier erg goed mee...