ja gekke mensen bij RET inplaats dat ze nu toegeven dat ze de rails te laat verwarmd hebben ..
@jan, inderdaad de buien komen zowel van Noordzeek England als van frankrijk, had vannavond een vriend van me aan de tefefoon en die vertelde dat er inderdaad wel complexen boven noord frankrijk zaten, terwijl mijn ouders in het uiterst zuiden van frankrijk zitten en daar was het 40 graden
@olaf, het ziet er zeker goed uit, nu hopen dat dat binnen nu en 5 uur vannacht ons land passeerd
ps: Buienradar is voor mij RIP, heb er net nog een keer opgekeken en dat toont werkelijk niet hetgene wat Jan post
Ja je kijkt meteox onder Satelliet & radar nieuw! Maar ook dat is anders dan de gewone meteox.nl ik bedoel als ik die vergelijk met Satelliet & radar nieuw! dan zie ik opeens veel meer buien dan op meteox .. en zie nu dat er een complex boven nederland ligt alleen zie hier geen spat regen, als je dan op bijvoorbeeld 03.00 klikt dan springt ie weer terug op meteox, waar je dus weer minder ziet | Gewijzigd: 7 augustus 2008, 01:03 uur, door blackidentity
Zuid en noord frankrijk , buien groeien naar elkaar toen. Het word 1 lange lijn!!
Klik
Ik hoor m ook steeds dichterbij komen.. Steeds fellere flitsen en hoor nu ook donders
Nu is het bijna 7 uur en komt de volgende eraan, deze beloofd volgens buienradar beter te worden, krijgen er over een uur nog zoeen achteraan. Is nu al aardig aan het weerlichten en her is nu nog bijna windstil.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Wat boven het westen zit ziet er aardig MCSérig uit zeg.