is dat er woensdag in de loop van de dag een kans op onweer is vanuit het zuid-zuidwesten
met kans op stevige (onweers) buien
het duurt nog wel even voor het zover is, maar zien wat er morgen van over is
als iemand er meer koffie van kan maken (duidelijker kan uitleggen/verbeteren) graag
n.b. dit is wat ik er uit begrijp, het is geen voorspelling!!
dit regeltje maakt het wel spannend
Even een klein vraagje. De forecast die jij gepubliceerd hebt was toch van dit weekend? De verwachtingen van 5 en 6 augustus zien er volgens mij namelijk heel anders uit. Ik hoor graag op welke periode de bovenstaande tekst betrekking heeft..
Bedankt!
Maarten
Edit:PROBLEM SOLVED!!! | Gewijzigd: 5 augustus 2008, 10:52 uur, door MaartenDeBilt
Even een klein vraagje. De forecast die jij gepubliceerd hebt was toch van dit weekend? De verwachtingen van 5 en 6 augustus zien er volgens mij namelijk heel anders uit. Ik hoor graag op welke periode de bovenstaande tekst betrekking heeft..
Bedankt!
Maarten
Whahaha ja zie het nu ook . Laten we er maar op houden dat het nog vroeg is Hij is weg inmiddels.
Groet,
Maarten
Meevallen of tegenvallen, Jan?
Ik ga elk jaar naar Florida en daar is elke avond een onweersbui, schitterend!!!!
Groet, AB
Ik ga elk jaar naar Florida en daar is elke avond een onweersbui, schitterend!!!!
Groet, AB
Hoi albundy.
Dat gevoel heb ik ook. Woon zelf in Zaltbommel maar het lijkt dit jaar echt een jaartje voor het oosten te zijn.
Bij make selection, uiteraard wordt het wel beoordeeld door pro's.
Ik denk dat de kaarten op weeronline wel aardig in de buurt komen, zelf denk ik dat het wel mee zal vallen!
Dont give hopexD
Het is even afwachten hoe het weer morgen is
Als het echt warm en broeierig gaat worden
Zouden er echt wel onweersbuien kunnen ontstaan
Vooral omdat het Donderdag weer 20 grC wordt