De winnaar van de 1e prijs krijgt een Strike Alert t.w.v. Euro 69,- thuisgestuurd. De 2e prijs is een Pro-Lidmaatschap t.w.v. Euro 50,- van 1 jaar en de 3e prijs is een Donateurschap t.w.v. 25,- van 1 jaar.
De jury heeft er een harde dobber aan gehad om een keuze te maken, maar het is uiteindelijk toch gelukt!
Omdat we zoveel mooie foto's hebben ontvangen, hebben we een puntensysteem gehanteerd onder de 7 juryleden, om tot de meest eerlijke uitslag te komen. Ieder jurylid heeft een persoonlijke top 3 samengesteld en de daaruit gekomen uitslagen zijn als volgt:
20 punten en tevens de unanieme nummer 1: Jelmer Jeuring, met de volgende foto:
9 punten en tevens de 2e plaats: Piet Berger, met de volgende foto:
7 punten en tevens de 3e plaats: Amar Werni, met de volgende foto:
De volgende foto's werden tevens genomineerd:
5 punten, Klaas:
3 punten, Peter:
3 punten, Annette:
1 punt, Martijn:
De prijswinnaars kunnen voor 31 augustus 2008 hun prijs "claimen" door mij een PM te sturen. Wij wensen de winnaars heel veel plezier met de gewonnen prijs!
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De gewonnen prijs is persoonsgebonden en kan niet worden ingewisseld voor contanten.
Kan me voorstellen dat de jury het moeilijk heeft gehad, maar het is een terechte nummer 1.
En O-O wordt er nóg mooier en beter door, perfect dus!
IK zou niet kunnen kiezen.
allemaal mooie foto's
100 inzendingen
en ik maar denken dat ik een van de weinigen was die als hobby het weer op de foto zette
Hij is genomen in Nieuw Zeeland, waar ik vorig jaar 5 maanden heb gewoond op het Whangaparaoa Peninsula, net ten noorden van Auckland. Het beeld is richting het oosten, aan de horizon is nog net het Coromandel Peninsula te zien.
Op een warme nazomeravond kwam deze geisoleerde bui langs over de Hauraki Gulf. De weerkaatsing in het zwembad vind ik zelf erg mooi. De maan paste helaas net niet in het plaatje.
Ja, het was mooi wonen daar...
Nikon D50 met sigma 18-200 lens, 30 sec sluitertijd
| Gewijzigd: 5 augustus 2008, 11:21 uur, door Amarpilot
Zo jammer dat die buien bijna niet in nederland voor komen. Dat je in de verte een stapelwolk ziet met ontladingen.
Echt prachtig zoiets. Veel mooier als die saaie onweersbuien hier waar je de helft van de tijd geen ontladingen ziet.
Ik droom er dus van eens naar amerika te gaan!
Absoluut schitterend! (de andere foto's trouwens ook hoor, zoals eerder opgemerkt!)
Bedankt voor het plaatsen van de hele foto's!
Prima hoor, leuk dat je m kan waarderen
Had helaas ook nog geen mooie onweerfoto's... Persoonlijk vond ik die van Jeff ook erg mooi, met het aambeeld erop, maar de bliksem overtreft toch echt alles!! Terechte winnaars!