er komen nog meer bij, thuis nog even in het archief van ontelbare foto's zoeken;-)
ook nog eentje uit de categorie 'bizar' -> 'de Lasso'
groeten
Peter
www.peterelzinga.tk
| Gewijzigd: 4 augustus 2008, 14:48 uur, door Tripwire
Skitterende platen
@Maarten: Misschien omdat jij in de stad woont en door het vele licht en gebouwen/horizonvervuiling minder ziet ?
Ik zie vaak genoeg zulke bliksems, naja wat is vaak... inieder geval meerdere keren per jaar
Alleen het op de foto zetten is me nog niet zo mooi gelukt.
Groet Gerben. | Gewijzigd: 11 november 2008, 21:35 uur, door Skroei
Skitterende platen
@Maarten: Misschien omdat jij in de stad woont en door het vele licht en gebouwen/horizonvervuiling minder ziet ?
Ik zie vaak genoeg zulke bliksems, naja wat is vaak... iniedergaval meerdere keren per jaar
Groet Gerben.
Ik woon inderdaad heel dicht bij Utrecht en die stad strooit natuurlijk wel veel licht de hemel in...Wordt ik ook wel eens gek van maar ja wat doe je er aan he (alle stoppen eruit rukken?!?)...Ik denk dat ik maar eens naar de Veluwe ga ofzo als er weer noodweer aankomt
Maarten | Gewijzigd: 4 augustus 2008, 18:05 uur, door MaartenDeBilt
Nadeel is alleen dat er ook veel bos is, dus soms is t even zoeken naar een plek met vrij uitzicht.
Er zijn bij jouw vast genoeg plekken in de buurt waar je mooi uitzicht hebt..
Soms hoef je maar net ff een paar km te rijden en klaar.. | Gewijzigd: 4 augustus 2008, 22:13 uur, door Skroei
Skitterende platen
Ik zie vaak genoeg zulke bliksems, naja wat is vaak... iniedergaval meerdere keren per jaar
Groet Gerben.
Hee Gerben (Jelsum toch?) alles goed, weer een tijdje geleden, op WSK..
++++++++++
bedankt voor de reacties
De foto's zijn in de genoemde periode allen gemaakt in het gebied tussen Hardegarijp en Dokkum, 't bûtenfjild.
prachtig gebied met zicht op alle windhoeken en minimaal strooilicht.
zsm meer platen
groeten
Peter