Nieuwe bevindingen van de Amerikaanse Phoenix Mars Lander suggereren dat de Marsbodem in het noordelijke poolgebied minder gunstig is voor leven dan de eerste resultaten van het bodemonderzoek aangaven. Onderzoek wijst op perchloraat in de bodem, een zeer oxiderende stof die een serieuze rem op potentieel leven vormt.
Water
De eerste metingen gaven echter wel reden tot optimisme want de onderzochte bodemstalen vertoonden in sommige opzichten overeenkomsten met de Aarde, zoals de pH en de aanwezigheid van sommige mineralen. Bovendien werd ontdekt dat de bodem in het landingsgebied water bevat.
©Hln
Als er eenmaal leven op Venus is, heeft de Aarde (in het Latijns planeet Terra) de uitgestorven functie wat Mars nu heeft. en de planeet Mercurius nog de functie van Venus nu.
Ik denk dat het leven op Mars al geweest is, en dat een genaratie (intelligent) leven elke keer een planeet vanaf Mars naar de zon opschuift, omdat de planeten volgens mij zich in de loop van de miljoenen jaren zich steeds verder van de zon af bewegen. Tenminste, dat allerlaatste heb ik ooit wel eens begrepen.
Maar dat is verder mijn redenering.
(Onze maan heet in het Latijns trouwnes Luna )
Zo te zien ben jij al verder verdiept erin dan ik! Maar ongeveer denken we het zelfde... tis misschien wel vergezocht, maar denk dat het nog best wel eens waar kan zijn! Jou verhaal geloof ik idd ook wel, maar dat betekend dat we al vele planeten hebben versleten die nog na Mars komen en we er dus nog maar 2 te gaan hebben. Of zouden er dan nog meer planeten ontstaan door een zonne explosie ofzo?
ze zeggen dat een planeet in 2012 ons zonnestelsel nadert.
Daardoor gaat al het level op aarde veranderen enz...
je weet, beetje apocalyptisch verhaal..
zoek maar in google naar de planeet "niberu" en "2012"..
Staan best geinige docu's op youtube e.d.
Daar word ook veel uitgelegd over de Maya kalender
enzovoort... naja, whatever.. Wat ik er allemaal van moet
geloven, geen idee.. Maar dat we niet de enigen zijn,
mee eensch
Ik heb daar ook wat van gehoord ja, op 20-12-2012... beetje een TE logische datum wat mij betreft,
Ze zijden toen in 2004 ofzo wel dat we ergens in 2018??? (weet het jaartal niet meer) een meteoriet ons
zou gaan raken die 2x zo groot was dan toen met de dino's.... daar ben ik eerder bang voor!
Het boek "exit mundi" lijkt me geweldig om te lezen... 50 manieren hoe de wereld kan vergaan...
je hebt ook zo'n programma op discovery, 10 manier hoe de wereld kan vergaan... als je dat gezien hebt
vraag je je af hoe het kan dat de aarde nog bestaat?! | Gewijzigd: 5 augustus 2008, 21:01 uur, door Annette
je hebt ook zo'n programma op discovery, 10 manier hoe de wereld kan vergaan... als je dat gezien hebt
vraag je je hoe het kan dat de aarde nog bestaat?!
En daarom; Pluk de dag het kan je laatste zijn