Weer een 'onweersgek' erbij zullen we maar zeggen.
Mijn profiel moet ik nog aanpassen verder, maar ik wilde alvast deze foto plaatsen.
Genomen op 1 augustus 2006 vanuit mijn dakkapel in Hellevoetsluis.
Genomen met Fujifilm FinepixS5600.
Het leukste eraan was nog wel dat hij bij RTL weer kwam en bijna een minuut in beeld stond achter Peter Timofeef.
Hij legde verschillende soorten bliksem uit en daardoor bleef de foto lekker lang staan.
Het filmpje heb ik nog en kan ik wel een keer verkleinen en dan op de site zetten.
Ik hoop snel weer nieuwe bliksems te 'vangen'. Ik heb er nog een paar, maar ik begin even met deze.
Groeten,
Jeroen Letterie
| Gewijzigd: 31 juli 2008, 17:25 uur, door Jeroen1974
Dan lijkt de foto al een stuk mooier. Ik zie altijd alleen een straal.
Hi Mark,
Was er dan ook heel blij mee
Het is net vissen... Hopen dat die ene grote bijt en dat deed ie die avond!
1 augustes 2006 zal ik mij nog lang herinderen
Ik heb die hele avond filmpjes van de mooieste cg s gemaakt die er waren. Op een gegevenmoment dreef deze bui weg en zag ik al zwak geflits aan de westelijke horizon van een tweede bui. Tot er op een gegeven moment een waarschijnlijke CG+ insloeg op ongeveer +-200 afstand. De geheugenkaart op mijn camera deet het na die ondlading ook niet meer
Dus helaas geen beeld matriaal van die dag | Gewijzigd: 31 juli 2008, 12:32 uur, door Ricky93
Enne.. Hoogstwaarschijnlijk weer onweersbuien op je verjaardag morgen!
Ja bedankt!
Hopelijk blijft het droog en al helemaal 's avonds want we gaan bbqen.
Ik zeg het niet gauw want onweer mag van mij elke dag... behalve die dag
Hopelijk blijft het droog en al helemaal 's avonds want we gaan bbqen.
Ik zeg het niet gauw want onweer mag van mij elke dag... behalve die dag
op mijn verjaardag gisteren was er niets dan hitte en hitte en ... nog eens hitte
1 augustes 2006 zal ik mij nog lang herinderen
Ik heb die hele avond filmpjes van de mooieste cg s gemaakt die er waren. Op een gegevenmoment dreef deze bui weg en zag ik al zwak geflits aan de westelijke horizon van een tweede bui. Tot er op een gegeven moment een waarschijnlijke CG+ insloeg op ongeveer +-200 afstand. De geheugenkaart op mijn camera deet het na die ondlading ook niet meer
Dus helaas geen beeld matriaal van die dag
Zo dan! Dat was wel ff balen dan. Maar wel een unieke ervaring al liep ie dan minder goed af mbt je geheugenkaart
Gisteren en vandaag gewerkt zonder airco, met lange broek.. Van mij mogen ze komen.. de afkoelers
Bbq'tje onder zeil dan maar. Wij gaan ook barbeknoeien. Maar vlgs mij komen de buien toch nog wel wat later dan de komende uren.. Alhoewel in Frankrijk wel het 1 en ander aan het ontstaan is..
Thanks Kevin. Hij is dan wel van 2 jaar geleden (op 1 dag na), maar hij blijft mij ook nog steeds boeien.