Het lijkt erop dat één deel langs de kust naar het noorden gaat, en die bui boven Frankrijk zwaait af richting Duitsland. Spijtig...
Ik ga maar maffen, ik verwacht hier niets.
Veel plezier voor hen die het wél treffen vannacht
Het lijkt erop dat één deel langs de kust naar het noorden gaat, en die bui boven Frankrijk zwaait af richting Duitsland. Spijtig...
Ik ga maar maffen, ik verwacht hier niets.
Veel plezier voor hen die het wél treffen vannacht
Ik hoor het hier goed onweren dus overdreven is het zeker niet, KNMI wel maar dat wisten we al.
Ik ga ook op mijn bedje liggen staren want als ik zo voor de pc zit zie ik niets aan flisten he
de foto's maken laat ik wel aan Jan over of aan andere die foto's hier geplaatst hebben
Trustte Iedereen
Ik kijk op de voorspelling van 2:30 op buienradar, daar gaat de bui langs de westkust.
Kijk ik op de kaart van de europese radar om half 3 gaar hij over het midden.
Dus ook over amersfoort(mijn woonplaats)
Welke is de juiste?:s
Geen van de 2. Is moeilijk te zeggen en ze kunnen de buien niet eens 5 minuten van te voren voorspellen laat staan 2 a 3 uur
Onweer hier komt ook geheel onverwachts, Ik had het alweer op 3 uur geschat
Maar we hebben hier al 2 inslagen gehad
Regent lekker door hier.
Trouwens.. Ik zie 1 rood plukje toch Flevoland op gaan!
Ik denk dat het NO en een groot deel van O weinig kans hebben vannacht
Wellicht vanochtend
Klopt ik woon ook in den bosch en ben er wakker van geworden. Flinke inslagen zaten ertussen! Ik heb ze op foto, morgen uploaden
Ook aardig wat regen, nu droog.
Het begon allemaal fantastisch.. Dreigende eerste bui was heel mooi maar ging aan mn neus voorbij.. 2e bui was kort en grotendeels alleen maar regen.. 3e bui was zwaar maar alleen om de 20 seconden een weerlicht.. Niks aan!
Ik ga nu maar naar bed
Doeidoei