Het is buiten wind- en doodstil en in huis kun je al helemaal nie zijn. De warmte krijg je er ook nie uit zo whaha. Het voelt buiten ook nog steeds klam aan met een temperatuur van 24 graden.
We zulle zien.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj
Eindelijk Onweer
Er komt echt noodweer aan.. opeens begint het als een gek te waaien, had de ramen open en alles valt zo van mijn vensterbank af, ik word er gewoon bang van | Gewijzigd: 1 augustus 2008, 00:09 uur, door blackidentity
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj
Eindelijk Onweer
Er komt echt noodweer aan.. opeens begint het als een gek te waaien, had de ramen open en alles valt zo van mijn vensterbank af, ik word er gewoon bang van
ahh knuffelbeertje nodig?:P
Hier is het nog droog en helder, ik verwacht de kansen eigenlijk 50/50, tis nu even moeilijk te zeggen, als er nou even meer buien activeren, dan ben ik ook even blij:P
Dat zou betekenen dat het heftigste net onder Flevoland door gaat.
LView gaat hier aardig tekeer inmiddels, maar ook hier is nog niets te zien of te horen.
He ja maak mij even blij, nou als het nu niet komt in flevoland dan is het morgen wel!!!!
Ik blijf optimistisch!
Maar ik ben geen deskundige, anders zou ik wel bij het KNMI werken (ahum...)
Er is al eerder gebleken dat dit soort weer moeilijk te voorspellen is dus Risa, we houden gewoon de moed erin
Het waait hier behoorlijk hard en het flits hier ook. Ik zag toch echt net een gele flits
het is in mijn woonkamer nog steeds 29 graden dus de wind kan ik wel gebruiken
en die knuffelbeer, tja die heb ik gebruikt om de muggen mee te meppen
Dit is al de tweede keer dat ik flits zie maar geen boem hoor
dat houd in dat het onweer ver weg is neem ik aan??? | Gewijzigd: 1 augustus 2008, 00:34 uur, door blackidentity
zie je wel
Bij Tornado's begint er ook altijd zo'n wind en net wat ccaarrstteenn zegt opeens begint het zomaar hard te waaien uit het niets en schrok ik van. Zat beetje ER trauma te kijken en opeens valt alles van mijn vensterbank af ...
aldus skystef.
aldus skystef.
Aan het begin, dus de rest komt nog, is dit dan een voorbode wat nog komen gaat???