groetjes gerritte
Heeej gerritte, leuk! Ik kom ook uit Zoetermeer!
We hebben er idd elke keer naast gezeten maar denk dat het vannacht toch wel anders is.
We hebben er idd elke keer naast gezeten maar denk dat het vannacht toch wel anders is.
Ik denk dat het best wel eens goed kan komen... kom ook uit het westen, en denk dat we zeker wel iets krijgen!
Heyy wat leuk! Nou hopelijk dan vannacht wel een keertje raak hier, wij wachten rustig af
groetjes gerritte
Ja ik zag in het meldboek dat je uit voorhout komt... kom zelf uit Oude-Wetering, (als je dat weet te liggen?) M'n ma werkt bij de plus in voorhout en roelofarendsveen ... boeiend...
Maar denk idd dat je gelijk hebt... nu maar hopen dat de wind niet gaat draaien ofzo... de kaartjes geven aan dat het in zeeland het heftigst wordt, weer-online zegt weer heel nederland... zolang het maar over het westen gaat, vind ik het best!
mischien wel even zo netjes om de naam van degene te vermelden die ons deze mooie plaatjes verzorgd.
bij deze zijn de plaatjes van Karim Hamid (Severe weather outlook Benelux)
bij deze zijn de plaatjes van Karim Hamid (Severe weather outlook Benelux)
Bij deze, ontzettend bedankt Karim! Super kaartjes!
En Piet, natuurlijk! | Gewijzigd: 31 juli 2008, 20:58 uur, door stratocumulus
heb ik het idee dat vooral de kustprovincies in Belgie en Nederland flinke bui krijgen
Maar het is nog te vroeg.. Nog ver weg
Maar denk idd dat je gelijk hebt... nu maar hopen dat de wind niet gaat draaien ofzo... de kaartjes geven aan dat het in zeeland het heftigst wordt, weer-online zegt weer heel nederland... zolang het maar over het westen gaat, vind ik het best!
Ken ik wel, Oude-Wetering, is vlakbij En de Plus kom ik niet zo heel vaak, We hebben Appie naast het station, vlakbij ons.
Laten wij lekker duimen voor het weer!
Zou leuk zijn, de laatste keer dat we dachten dat het op de noordzee bleef liggen kwam het in eens met een vette rolwolk van zuid-west naar noord-oost over nederland... hoop dat dat dit keer ook weer zo is!