Volgens Estofex krijgen alleen het zuiden en het (noord-)oosten ermee te maken.
Dat wordt dus gewoon rustig slapen. Hoewel? Met 20 graden als minimum... Pfff!
Op weg naar huis zag ik al redelijk wat bloemkooltjes vrij hoog in de lucht samen met sluierbewolking en schapenwolkjes.
Beloofd wat goeds!!
je kan beter de tent dichthouden... kan de warmte ook niet naar binnen komen
gr
Thijs
dank je wel thijs... zit der al een tijdje op en probeer wat meer te begrijpen over onweer... voor mij is onweer het mooiste natuurverschijnsel
Gezien de verwachte avond/nachttemperaturen hoeven we niet bang te zijn voor uitdoven maar ik moet morgen om 05.00 wel weer naar t werk dus liefst voor 23.00 het vuurwerk!!
Ja, en volgens ESTOFEX kans op tornado's daar!! Dat moeten heftige dingen worden!
Heeft iemand een idee of dat radarbeeld boven Frankrijk een hook echo bevat, het gaat om het radarbeeld van 1700-1715, boven Bretangne, of id dit gewoon puur toeval??
P.S. Hook echo's zijn markerend voor tornado's.....(nu heb ik zelf nog nooit zo'n echo gezien, vandaar de vraag.....)
zo te zien krijgen we niks dan regen
mvg willeke
Das van vrijdagmorgen 06:00 tot zaterdagmorgen 06:00
Nu (tegen een uur of 18:00) klaart het zelfs meer op.
Op de weerberichten (radio) hoorde ik zojuist dat het vanacht en morgenochtend pas gaat onweren.
Dus NIET eind van de middag en avond zoals eerder was gemeld.
Alles schuift dus weer op.....
Dat was al zo hoor vannochtend werd dat al gemeld. Ik ga op internet ff rtl4 weer bericht kijken
eens zien wat ze te zeggen hebben
Nederland zonniger met fikse buien | Gewijzigd: 31 juli 2008, 20:04 uur, door blackidentity
zo te zien krijgen we niks dan regen
mvg willeke
is het nieuwe kaartje voor morgen, voor vandaag staat deel van Belgie zelfs level 2, hopelijk drijft het hierheen!