friesland is overigens geel, maar meteoalarm klopt soms voor geen malle moer!
Eigenlijk als ik buiten sta merk ik wel dat er zwaar onweer komt.. Vogels zijn opvallend rustig
Kikkers en krekels hoor je luid door elkaar.. Dus dat er wat aankomt is zeker
Eigenlijk als ik buiten sta merk ik wel dat er zwaar onweer komt.. Vogels zijn opvallend rustig
Kikkers en krekels hoor je luid door elkaar.. Dus dat er wat aankomt is zeker
Dus als de vogels rustig is dan komt er onweer?
Tuurlijk komt er onweer, dat zei Helga van Leur ook gisteren en buienradar of KNMI zijn voor mij allang verleden tijd
ik kijk daar nog geen eens meer. Weet je hoe warm het is, morgen is er een temperatuurdaling van hier tot tokyo als dat niet gepaard gaat met onweer dan is het klimaat wel heel erg van slag.....
Vanmorgen ben ik naar de Drunense duinen geweest voor een fotoserie en het was net een woestijn. Bloedheet met de koperen ploert boven het hete zand.
Nu (tegen een uur of 18:00) klaart het zelfs meer op.
Op de weerberichten (radio) hoorde ik zojuist dat het vanacht en morgenochtend pas gaat onweren.
Dus NIET eind van de middag en avond zoals eerder was gemeld.
Alles schuift dus weer op.....
Ik hoop ook dat we vanavond wel wat krijgen ipv nacht/ochtend.. Heb ik dus echt geen zin in
Klopt, en de voorspelling van ESTOFEX dat er een MCS boven midden/Noord Frankrijk zou ontstaan, klopt helemaal! Volgens mij is hij net ontstaan!
P.S. Dat komt dus naar boven gedreven.......
Gezien de verwachte avond/nachttemperaturen hoeven we niet bang te zijn voor uitdoven maar ik moet morgen om 05.00 wel weer naar t werk dus liefst voor 23.00 het vuurwerk!!
Op weg naar huis zag ik al redelijk wat bloemkooltjes vrij hoog in de lucht samen met sluierbewolking en schapenwolkjes.
Beloofd wat goeds!!