Ik denk dat het hele land er mee te maken krijgt want het koelt overal af, al hoewel het deze week ook afkoelde hier en dat gepaard ging zonder onweer of een spat regen, benauwdheid zegt niets, hogere temperaturen ook niet. Het kan afkoelen zonder onweer en of regen wat ik net al zei. Maar op de kaarten is heel Nederland ingekleurd in Oranje.
Ik geloof de weersbericht niet meer tenminste het KNMI niet. We zullen wel zien morgenvroeg, aangezien je in de ochtend al kan zien wat het weer kan brengen, tenminste dat heb ik ergens gelezen.
Wat wel fijn is is dat het broeierige plak weer afgelopen is, want ik werd er niet vrolijk van
We zullen zien morgen, ik hou deze site morgen in de gaten. Post hier ook zoveel mogelijk. Ik moet het weer echt van deze site hebben want deze site is voor mij nu toch het betrouwbaarste
Groetjes
ps: En dit is mijn 100ste bericht | Gewijzigd: 31 juli 2008, 00:46 uur, door blackidentity
Maargoed dat is nog ver weg. Van mij mag er morgen een dikke Bow-echo komen met alle randverschijnselen erbij. En dan gelijk ook voor heel Nederland zodat elke weerliefhebber er mee kan van genieten. | Gewijzigd: 31 juli 2008, 01:25 uur, door Oxize
Wat is een Bow-Echo ?!
Een bow echo is een regengebied welke bestaat uit meerdere buien die een boog vormen. Bow echo's kunnen voor veel wind maar ook voor tornado's zorgen. Al is dat laatste natuurlijk onwaarschijnlijk voor Nederland
Bron KNMI:
De meeste buien worden echter later vanavond en vannacht verwacht. Dit zijn dan lokaal forse onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten kunnen voorkomen.
En dan groene dat veranderd pas als ze beter beeld hebben van in welke provincies het meest gaat gebeuren;-)
De meeste buien worden echter later vanavond en vannacht verwacht. Dit zijn dan lokaal forse onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten kunnen voorkomen.
En dan groene dat veranderd pas als ze beter beeld hebben van in welke provincies het meest gaat gebeuren;-)
Meestal word dat wel voreg al aangekondingd
Volgens mij gaat het allemaal wel meevallen vandaag
Volgens mij gaat het allemaal wel meevallen vandaag
Dat heb ik ook wel een beetje.
Elke keer als er gezegd word dat er noordweer/zwaar onweer komt, dan kan ik nog gewoon buiten zitten zonder dat ik van mijn balkon afgeblazen/geregend word...
Maar + punt is wel dat het vandaag 30+ word en als het koufront er overheen komt het opzich wel heftig kan worden.
ben erg benieuwd!!!
Later vandaag kans op zware buien
Vanaf de tweede helft van de middag is er kans op een lokale zware onweersbuien, met hagel en windstoten. In de avond volgen er meer buien vanuit het zuidwesten.
Vanaf ongeveer 15:00 uur is er kans op een lokale zware onweersbui. Waar en of deze gaan ontstaan valt op dit moment lastig te zeggen. Wij houden de situatie scherp in de gaten.
Bij deze buien is er kans op hagel, fikse windstoten en lokale wateroverlast.
Vanavond en vannacht krijgen we te maken met geclusterde onweersbuien uit het zuidwesten die de warmte zullen verdrijven. De kans op hagel is hierbij kleiner, windstoten zijn wel mogelijk en ook de kans op wateroverlast is vannacht aanwezig.
Bron: weer-online.nl
©Karim Hamid
Inderdaad, danverontschuldigen ze zich voor het weer van vandaag en het verkeerde weerbericht van gisteren en dan vertellen ze pas het weer voor morgen
KNMI geeft nu ook geel.
yep, geel voor vandaag èn morgen ( meteoalarm ) | Gewijzigd: 31 juli 2008, 12:27 uur, door Skroei