Ik ben Twan Plönes.
16 jaar oud.
Ik kijk hier al een tijdje, vooral omdat ik meestal sta te springen als er onweer is voorspeld.
Maargoed.
Naast dat speel ik veel gitaar en neem af en toe stukjes op.
Een band? Tsja..
Groetjes.
Twan
Ik heb mij ook niet echt voorgesteld..
Behalve dat de meesten wel weten dat Rayo bliksem betekend in het spaans
Ben ik 25 jaartjes jong en woon ik in Wieringerwaard en maak ik muziek voor buitenlandse en soms Nederlandse artiesten.
De reden dat ik hier zit komt door mijn onweer verslaving
Als er onweer voorspeld wordt ben ik hier te vinden, en meestal in de auto als het mijn dorpje weer voorbij gaat
Ciao
Ik ben er ook al lang maar niet voorgesteld.
Ik ben Mark van Wijk Ik word vrijdag 18. Ik woon in Erm. Klein dorp vlak onder Emmen. Vandaar mijn naam : Mark-Emmen.
Ik doe opleiding Fotografie en video in Zwolle op het Deltion College.
Naast onweer en fotografie/video doe ik ook nog aan modelvliegen.
Ik heb een aantal vliegtuigen en ik heb net een helicopter besteld.
Prijzige hobby maar wel leuk.
Meer weten? Vraag maar! | Gewijzigd: 29 juli 2008, 11:19 uur, door Mark-Emmen
ik ben ook niet lang lid van dit forum.
en ik wil mij ook even voorstellen
ik ben floris
16 jaar oud en ik film al wat langer onweer en ander extreem weer voor dat ik lid werd van dit forum.
ik ben al van jongs af aan met extreem weer bezig.
en nu nog steeds.
als jullie iets niet snappen bijvoorbeeld over het verschil tussen een rolwolk en shelfcloud kunnen jullie kijken wat het verschil is.
15 jaar oud en ben van jongs af aan gek op onweer en is vorig jaar extreem veregert.
ik was op texel toen er een waterhoos langs ging maar wat opdat moment aan de andere kant van eiland.
heb dit jaar mijn eerste fototoestel (fuji finepix a920) niet een super maar heb er al wel een bliksem op gekregen.
15 jaar oud en ben van jongs af aan gek op onweer en is vorig jaar extreem veregert.
ik was op texel toen er een waterhoos langs ging maar wat opdat moment aan de andere kant van eiland.
heb dit jaar mijn eerste fototoestel (fuji finepix a920) niet een super maar heb er al wel een bliksem op gekregen.
ik bedoel: maar ik was opdat.. kant van het eiland
ben dislect die te snel wil typen