Dat verwacht ik ook wel gezien de kaarten.
Lokaal zal het wel eventjes tekeer kunnen gaan, zag inderdaad dat trouwens estofex eruit ligt, site vernieuwing ofzo.
Het is komend weekend vrij warm. Zowel zaterdag als zondag ligt de middagtemperatuur rond 25 graden. De kans op een bui is op beide dagen behoorlijk hoog. Vooral op zaterdag zal heel Nederland met fikse onweersbuien te maken krijgen. Mogelijk dat een smalle (west)kuststrook de dans voor een groot deel ontspringt.
Zondag is er ook een grote kans op een onweersbuien, maar ook dan geven de weermodellen duidelijk meer signaal voor het binnenland. Waarschijnlijk zijn het er wel minder dan zaterdag.
©Weeronline
Het is komend weekend vrij warm. Zowel zaterdag als zondag ligt de middagtemperatuur rond 25 graden. De kans op een bui is op beide dagen behoorlijk hoog. Vooral op zaterdag zal heel Nederland met fikse onweersbuien te maken krijgen. Mogelijk dat een smalle (west)kuststrook de dans voor een groot deel ontspringt.
Zondag is er ook een grote kans op een onweersbuien, maar ook dan geven de weermodellen duidelijk meer signaal voor het binnenland. Waarschijnlijk zijn het er wel minder dan zaterdag.
©Weeronline
Nou jan voor de zoveelste keer, ik ga er weer klaar voor zitten:P, onweer is altijd welkom:P
Ik denk trouwens dat ik in deze onweersperiode mijn 1e bliksemfoto's kan maken... Ik krijg vanaf vanavond een nieuwe camera, welke waarschijnlijk de Sony Alpha is, een spiegelreflexcamera met veeeel heel veel meer opties
Ik denk trouwens dat ik in deze onweersperiode mijn 1e bliksemfoto's kan maken... Ik krijg vanaf vanavond een nieuwe camera, welke waarschijnlijk de Sony Alpha is, een spiegelreflexcamera met veeeel heel veel meer opties
Goeie keuze, men ma heeft de sony alpha 1700 ofzoiets, maakt mooie foto's!
Mag er alleen niet aan zitten bang dat ik em laat vallen ofzo(laat wel meer dingen vallen)
ik zelf heb nog niet echt geluk gehad dat de flits voor mijn cam verscheen, helaas
Ik heb nu nog een compactje Hp Photosmart maar ik heb het even opgezocht en ik ga de Sony Alpha 200 kopen met een 18-70mm kitlens. Prijs: 449,- ... tja daar heb ik aardig voor moeten sparen haha. Ik koop hierbij een fototas en een nieuwe sd-kaart. Ook laat ik mij nog even goed adviseren. De Sluitertijd kan ik zelf tot 30sec bepalen. Op de B-stand tot oneindig, of te wel minuten. in het donker gaat de ISO tot 3200 en hij heeft 10 mpixels!
Het helpt wel bij onweersfotografie hoor... Statief heb ik allang, en ik maak nog veel meer foto's naast het weer.
Ik heb nu nog een compactje Hp Photosmart maar ik heb het even opgezocht en ik ga de Sony Alpha 200 kopen met een 18-70mm kitlens. Prijs: 449,- ... tja daar heb ik aardig voor moeten sparen haha.
Mooi, weer iemand met een Alpha!! Goed dingetje hoor! Heb zelf de Alpha 350.
Meteo-alarm staat al op geel:
"In de vrijdagnamiddag en avond enkele (zware) regen en onweersbuien mogelijk met hagel en wateroverlast."
Zal mij benieuwen wat de zaterdag dan wel niet gaat brengen
Meteo-alarm staat al op geel:
"In de vrijdagnamiddag en avond enkele (zware) regen en onweersbuien mogelijk met hagel en wateroverlast."
Zal mij benieuwen wat de zaterdag dan wel niet gaat brengen
Nederland staat op groen net als op KNMI website, dus waar haal je geel vandaan?