Dus je zegt ook auto tegen een fiets?
Nee grapje, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit soort dingen de juiste benaming krijgen.
Is net hetzelfde dat de Greensburg F5 tornado als hurricane katrina over het web zou gaan.
Dit noemen ze scud-finger.
Heeft idd het uiterlijk van een funnel, en gezien de dynamiek in de atmos op deze dag zou het ook een funnel kunnen zijn.
Maar dat is het hier niet, gezien er geen rotatie is.
Nee grapje, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit soort dingen de juiste benaming krijgen.
Is net hetzelfde dat de Greensburg F5 tornado als hurricane katrina over het web zou gaan.
Ja vind ik ook. Ik wist het eerst helemaal niet. Ik dacht dat het hetzelfde was maar nu weet ik wel anders na alle uitleg! Bedankt.
hmm,.. kleine correctie,.. het slurfje is geen slurfje,..... en inderdaad er zat geen rotatie in,..
had er wel van alles van gehoopt,..
toen de " niet " rolwolk over duitsland weg trok heeft ie toch nog wat flitsen laten zien,..
ben blij dat er hier mensen zijn die precies weten welke wolk welke naam mogen hebben of krijgen,..
maar ben blij dat ik het simpel als een "rolwolk" heb mogen fotograferen,.. en het hier heb mogen posten,..
geef de wolk maar een naam "kees?" maar blijf ze fotograferen en posten,.. ze zijn mooi en indrukwekkend.
Groet Werner de PE1PUA.
Citaat van Piet Berger, maandag 21 juli 2008, 12:38 uur Dus je zegt ook auto tegen een fiets?
Maar daar hebben we ook jou voor he Piet