Dan is mijn vraag hoelang wil je de frontpage maken ?? dat je een duidelijk overzicht krijgt ?? iedereen kan het forum bekijken en alles vinden of heb ik het fout ??? | Gewijzigd: 19 juli 2008, 00:22 uur, door Bronk
maar sommige sites hebben een profielen site, alleen hier dan gewoon een profiel hoekje, dat je zelf kan instellen hoe jouw profiel eruit ziet, en wat dan erg leuk zou zijn is dat er op de frontpage een plekje komt waar je kan zien, wie wat heeft geupload, zoals filmpjes of foto's(in een periode van 12 of 24 uur).
Dan hoeft dat niet in het forum te zetten maar op je eigen profiel, dat scheelt je forum ruimte:P en houd het overzichtelijk, je weet meteen wie het geplaatst heeft, en hey terwijl je toch de filmpje in men pro aan het bekijken bent, kijk eens verder naar fotos van het weer die ik in men pro heb gestopt:P.
En uiteraard een reactie plekje onderin , want je wilt wel weten of andere je foto/filmpje leuk vinden:p
Maja das mijn maffe gedachtengang, of komt het nou door het bier?
2 the idiot mobil!
dat is mijn meening
Groetjes ome Joep
een scroll-bar waar alle berichten van de laatste 24 uur staan
due de homepage hoeft dus niet in grootte toe te nemen
ik lees ook bijna alleen die berichten.
en vind het wel ers moeilijk terug te vinden als het er niet meer tussen staat.
je laatste bezoek was op
vrijdag 11 juli 2008 12:28 uur.
Heb ik van meerdere mensen gehoord om me heen.
Om misbruik van onze bandbreedte en de moeite die onze leden hebben genomen om foto's te maken te waarderen en te beschermen, hebben we ervoor gekozen deze alleen zichtbaar te maken voor de leden.
Het registreren is gratis en een kleine moeite.
Die nieuws item.. Thanks.. Ik checl 24/7 het nieuws
P.S. De site is al "skinnable". Zie www.meteo-online.nl | Gewijzigd: 12 augustus 2008, 23:50 uur, door Basch
Ik denk dat je niet veel meer aan de site zou moeten veranderen qua layout en toeters en bellen.
Ik zag van het weekeind iets van nieuwsitems onder de laatste forum items staan. Dat mag wat mij betreft verdwijnen. Waarom? omdat deze site staat voor de fantastische weerberichten, posts van leden, kundige verhalen kortom mensen die van alles en nog wat weten van het weer. Dus met andere woorden als je iets van overig nieuws wilt weten zet je de tv of de radio aan of je gaat naar rtl.nl voor nieuws overzichten.
Hier vind je nieuws wat je nergens anders vind en dat moet je zo houden want dat maakt de website uniek.
Wat misschien wel leuk is voor de aardigheid is een poll mogelijk maken die alleen de beheerder(s) mogen vullen.
Ik had toevallig vanmorgen dat idee geopperd in een post om een poll te doen wanneer mensen verwachten dat er een tornado in nederland voor komt nu er al 1 in duitsland is gespot en meerdere waterhozen langs de kust van nederland en een jaar of wat terug 1 in hartje londen.
Wellicht kunnen jullie hier iets mee of wil je iets weten of een scripje hebben dan doe je maar een PM
Marc
www.skylinedesign.nl