Het is ongeloofelijk, maar wel verklaarbaar dat Jessica Lafenier door haar neuspiercing aan de dood ontsnapt is. De jonge vrouw werd getroffen door de bliksem bij haar huis in New Hampshire.
Jessica Lafenier stond buiten toen haar voeten werden getroffen door de bliksem. Hoewel ze bij haar voeten getroffen werd door de bliksem en de stroom door haar lichaam omhoog trok, werd de stroom bij haar neuspiercing weer weggeleid. Doordat ze een neuspiercing heeft kon de stroom haar hersenen niet bereiken.
De artsen hadden gezegd dat ze van geluk mag spreken dat ze een neuspiercing had anders had ze vast en zeker dodelijk getroffen geweest door de bliksem. Jessica´s moeder zei: "Ze zag helemaal blauw, paars en ze was zo stijf als een plank."
Jessica heeft het overleefd en is in goede gezondheid ondanks de shock die ze had opgelopen. Ze zei: "Ik was zo bang, ik had een gevoel in mijn lichaam dat ik nooit weer hoop mee te maken.
©onweer-online
wat ik nu ook doe... Maar ze heeft inderdaad heel veel geluk gehad. En of dat met die piercing te maken heeft... Ik heb echt geen flauw idee.
Groetjes Patries