Ondanks dat ik het niet fijn vind dat vliegtuigen laag boven men huis vliegen, heb ik wel veel respect voor alle piloten!
Al die knopjes:p word je toch gek van
Valt wel mee hoor. Ik woon in Zaandijk, wat pal op de aanvliegroutes voor de zwanenburg en polderbaan zit.
Ze vliegen hier laag tot zeer laag over en het maakt zo nu en dan een beetje lawaai, maar het zal zeker wennen .
ontopic:
Helaas, geen antonov de lucht in gisteren idd.
Ik stond aan 36L en had eigenlijk al mijn twijfels of het daar vandaan zou stijgen, gezien de wind.
ik heb mij laten horen dat ie morgen vertrekt, dus dat is bij mij niet zeker.
Wel heb ik ook gisteren van iemand die daar stond vernomen dat er de 24ste juli weer een kans is, dan komt de AN225 wederom (als er dan niet weer problemen zijn )
1e post!
welkom op o-o en hij staat nog steeds op zijn plek wat ik vanavond heb gezien
Zoiets..
PatsTeam
Ik zal ook uit mijn raam gaan kijken het is goed helder nu
Mochten jullie meer willen weten over die Antonov 225
dan kan ik jullie aanraden eens te kijk een www.scramble.nl
Een leuke site voor de vliegtuigspotters onder ons
Kon er zelf helaas niet bij wezen daar op Schiphol.
Mocht hij van de week al eerder zijn vertroken was hij
hoogwaarschijnlijk Zaterdag aan gekomen op Airport
Eindhoven zoals ik heb gelezen.
Afz,
Jurjen
Daar zijn we weer..deze keer ben ik naar Eindhoven airport gegaan om het prachtige Antonov 225 vlietuig te zien.
De eerste foto's zijn vanaf het balkon geschoten en de rest van de spotters plaats aan de andere kant van het vliegveld.
We hebben zelfs een mooie zonsondergang geknipt.
Veel plezier
heb die week heel de tijd het internet afgespeurd om te kijken of dat de antonov er in het weekeinde nog zou staan.
maar helaas had ik toen pech. aangezien ik in de week moest gaan werken kon ik niet naar schiphol.
ik moet er dan wel 2uur à 2,5 uur voor rijden maar dat is het echt wel waard hoor voor mij.
wil hem wel nog eens heel graag zien ! wie weet ooit nog eens.
Onweersdagen: 0
Er is maar 1 An225 hè, Er zijn al 7 x zoveel A380's op de wereld. De AN225 draagt naar mijn mening meer geschiedenis. Hij is ook groter en dit was zijn 2de bezoek ooit op Schiphol. Mja, ik ga zelfs voor een vliegtuig met een speciale livery naar Schiphol. Maar ieder zijn hobby (Vissen, dat snap ik dus weer niet). En voor die A380 moet je nog +- 2 jaar wachten. Wel zijn er al de eerst NOTAM's gekomen (procedures) dat de A380 er mag landen in geval van nood (Schiphol is dus nu al of word binnekort een geldig uitwijk vliegveld en hij krijgt dan dezelfde plek als de Antonov. Ik weet trouwens niet of de gates al een A380 aankunnen of niet. Ik dacht dat de A380 zo is gebouwd dat hij aan de gate kan van een 747. Could be wrong though.
heb die week heel de tijd het internet afgespeurd om te kijken of dat de antonov er in het weekeinde nog zou staan.
maar helaas had ik toen pech. aangezien ik in de week moest gaan werken kon ik niet naar schiphol.
ik moet er dan wel 2uur à 2,5 uur voor rijden maar dat is het echt wel waard hoor voor mij.
wil hem wel nog eens heel graag zien ! wie weet ooit nog eens.
Er staat een 2de A225 in de bouw. Alleen is het onbekend of dat project dood is of nog leeft. Maar er zijn wel al foto's dat de romp al bijna af is. Dus wie weet.