Ik ben Patrick , En begin niet te lachen AUB : Doodsbang voor bliksem , In de nacht vooral, en na een regentikje dat ik hoor wordt ik al wakker.
Ik woon in heiloo, dat ligt in N-H , onder alkmaar.
En Ik hoop dat ik wat bliksem buien kan meenemen ( Overdag natuurlijk he ? ) Ghehe,
Patrick Oftewel PatsTeam
Ik ben Mandy... Was bang voor onweer! Nog wel een beetje als je helemaal alleen bent en het gaat nogal hard.
Wel vind ik dat het lijkt alsof onweer tegenwoordig meer schade aanricht maar het blijft mooi om naar te kijken!
Het regent hier op dit moment snoei hard en af en toe een flits en een dreun...
Ik was vroeger ook als de dood voor onweer, en 's nachts als ik slaap en ik wordt wakker gedreund of het gaat zoals 31 mei van heel dichtbij, dan schijt ik ook nog in me broek ervoor hoor als ik alleen ben
Verder vind ik het hartstikke mooi | Gewijzigd: 10 juli 2008, 20:21 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik ben Mandy... Was bang voor onweer! Nog wel een beetje als je helemaal alleen bent en het gaat nogal hard.
Wel vind ik dat het lijkt alsof onweer tegenwoordig meer schade aanricht maar het blijft mooi om naar te kijken!
Het regent hier op dit moment snoei hard en af en toe een flits en een dreun...
Hoi Mandy ook welkom op o-o dat je het hier maar gezellig mag hebben net als de rest
En gelukkig dat ik niet de enigste ben!!
Oja even mijn hobby's : Sneeuw , Vliegtuigen Spotten ( Ik haat de antonov ) Pretparken, kermis, Computeren, voetballen, tv programmas op National Geo Grapich of Discovery.
Dat was het zoon beetje..
PatsTeam
ook al zitten hier extreme (on)-weer liefhebbers ik denk zelf dat ieder lid van deze site het volledige respect en begrip heeft voor mensen met weer-angsten!!!!
en uiteraard mag je de Antanov minder vinden!
leuke tijd hiet toegewenst beiden!!
groetjes Ruk.
je bent zeer zeker niet de enige die bang is voor onweer!
overdag vind ik het niet zo erg, maar hevig onweer in de nacht vind ik erg eng!
bibberend en zwetend wens ik het dan weg!
liefst pak ik dan mn kindjes uit bed en ga beneden zitten, maar zal het nooit doen.
wil nl niet mijn angst op de kids overbrengen.
ik ben al lid van o-o sinds ze begonnen. zelf had ik ooit een msn groep over onweer...
maar met 2 kids te druk voor!
morgenvroeg vertrekken wij voor bijna 3 weken naar frankrijk!
daar spookt het soms snachts!
nou heel veel plezier hier
Greetz Stéphanie-Jennifer