De enige site die betrouwbaar is is deze site. Welke radar klopt nu, want al die bolletjes van onweer die ik zie op onweer radar klopt ook niet. En hoor hier geen gerommel meer, dus dat was het dan denk ik
Edit: Ik ga niet meer weg hoor! Heb er genoeg van, dan maar foto's vanachter glas. | Gewijzigd: 2 juli 2008, 17:39 uur, door Kevin
De dag is nog niet om, buien kunnen opeens intensiveren dus zullen we even afwachten voordat we collectief gaan zitten klagen? | Gewijzigd: 2 juli 2008, 17:49 uur, door madeagle1
Let goed op de Lucht
wij voelen ons nogal bekocht door u. Ons was een spectaculaire dag vol weeralarmen, donderslagen en hagelstenen zo groot als duiveneieren beloofd door u. Nadat wij allen onze auto's en andere zaken in veiligheid hebben gebracht, hebben wij een goed deel van de dag doorgebracht achter de pc en turend naar buiten. Bijzonder gezellig, maar wel verder voor niets, want al wat er kwam was een goedbedoeld spatje regen. Met vierkante ogen en stijve nekken zien wij echter nog steeds geen onweer.
Waar kunnen wij restitutie van onze belastingcenten ophalen?!?
met vriendelijke groet,
Tia Dalma
weerconsument
You lucky bastard you!
Schapewolkjes hier, zon en stukken blauw bij ruim 23 graden... Niks te klagen normaliter, maar ik zat even op andere dingen te wachten vandaag!