Hopenlijk onstaan er nog spontaan buien want die vanmorgen veel belovend boven belgie hing is inmiddels helemaal
uitgeblust.
Heeft iemand enig idee wat de actuele kans is op onweer nog? | Gewijzigd: 2 juli 2008, 14:03 uur, door fanthagiro
wee een mug in plaats van de olifant
alsof de droge luchtsoort uit duitsland als een soort schild, de boel tegenhoud....duitsland ook niets...(weer de duitsers ahahahahah), zal je net zien, komt t onverwachts later vanavond/vannacht, dan wel voor oost en noordoosten eerder...niemand ken het meer volgen ....meteoalarm.eu morgen voor NL = groen! , maar het is al halverweg de middag, dus de tijd dringt zou je toch zeggen.......?
Voorspellingen voor de volgende uren:
De onweders trekken verder noordwaarts en het wordt geleidelijk wat droger vanuit het zuiden, maar een bui of een geïsoleerd onweer blijft mogelijk. In het oosten blijft het nog een tijdje droog.
bron: www.kmi.be
wee een mug in plaats van de olifant
Boven Noord frankrijk toch nog een aardig complexje .... afwachten....daarachter komt toch echt dan het koufront binnen..
verder strakblauw en niet te harden buiten
36 graden (tuineffect)
en nauwelijks wind
ik zal zo even opzhet land inlopen om eens goed in die richting van het z-zo te kijken
staan nu wat huizen voor.
oh wacht de wind begint nu op te komen terwijl ik dit schrijf
michel hellum (bij hoogezand)
Waarschuwing
ZWARE BUIEN
Lokaal onweersbuien, met kans op hagel en windstoten tot 55 km/uur.
Inderdaad erg lokaal dus! | Gewijzigd: 2 juli 2008, 15:26 uur, door blackidentity
zo lokaal dat ik net bij de knmi lees dat het in de bilt droog is na regen:
De Bilt droog na regen 26.2 62 WZW 3 17300 1008.7
Het heeft hier niet eens geregend, en ik woon toch echt in de Bilt..