*edit: quote verwijdert
Ik was opnieuw stomverbaasd dat dit in onze streek bestaat.
Vond je het niet een beetje eng om voor het raam te staan met de wind er vol tegenaan?
Schitterend, ik herbeleefde het met heel veel plezier, en dat zal ik nog wel vaker doen ook, want in Arnhem gebeurd dit (nog) zelden.
Was dit bij jou thuis?
Leuk dat iedereen nu een erg goed beeld krijgt van wat we meemaakten de afgelopen zondag
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik was opnieuw stomverbaasd dat dit in onze streek bestaat.
Vond je het niet een beetje eng om voor het raam te staan met de wind er vol tegenaan?
Schitterend, ik herbeleefde het met heel veel plezier, en dat zal ik nog wel vaker doen ook, want in Arnhem gebeurd dit (nog) zelden.
Was dit bij jou thuis?
Leuk dat iedereen nu een erg goed beeld krijgt van wat we meemaakten de afgelopen zondag
Tja was best heftig, maar we hebben dubbel glas boven he:D Maar nog steeds het ging hard. En dat merkt ik gisteren toen in centrum was ook. Maar ook hier, het pad naast me huis was totaal geblokeerd door een grote tak.
Kon gewoon uit me kamer filmpen:D Maar die bomen die je ziet he, ben eens gaan kijken daarzo. Grote ravage, allemaal takken, ook grote, soms zelfs een hele vertakking gewoon eraf
heeft ook zekers heel veel weg van een rolwolk, komt iets raars aan'rollen' met een behoorlijke snelheid en voor je het weet... nou ja , je hebt het zelf mogen meemaken!! lekker hé !?
mooi vastgelegd trouwens.
groetjes Ruk.